خبرگزاری کار ایران

طاهری: ساعت دو بعد از ظهر مجیدی متوجه محرومیت بازیکنان خارجی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۳۲۹

سرپرست تیم استقلال تهران درمورد دیدار برابر گل گهر و مشکل رودی ژستد و کوین یامگا برای شرکت در این بازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری پس از تساوی مقابل گل گهر سیرجان درباره عدم حضور کوین یامگا و رودی ژستد اظهار داشت: ساعت یک و نیم بعد از ظهر به باشگاه اعلام کردند، ما هم توانستیم ساعت دو به آقای مجیدی اعلام کنیم که ما نمی‌توانیم از دو بازیکن خارجی مان استفاده کنیم که تمرکز تیم ما بهم ریخت. 

سرپرست استقلال ادامه داد: رسانه‌ها هر چه که کار می‌کنند را نباید ما پیش بینی کنیم. اگر قرار است یک بازیکن نباشد باید روز قبل از بازی بگویند نه ظهر بازی! شب قبل از بازی جلسه هماهنگی است و آنجا می‌گویند که بازیکن محروم است ولی حرفی به ما نزدند تا همین امروز ظهر.

طاهری درمورد اینکه چه پیش خواهد آمد گفت: تیم حقوقی ما قطعا این مساله را پیگیری خواهند کرد تا ببینیم چه می‌شود. 

سرپرست استقلال درخصوص اینکه در هفته ششم و مقابل گل گهر چرا این دو بازیکن حضور نداشته‌اند، گفت: قطعا افرادی دخالت داشته اند وگرنه چطور تا به امروز آنها بازی می‌کردند. ما ضمانتامه گذاشتیم و سند ملکی را در رهن سازمان لیگ گذاشتیم. نباید امروز این اقدام صورت می‌گرفت و بازیکن ما محروم می‌شد.

طاهری همینطور درخصوص بازیکن گابنی تیم گل گهر هم گفت: تیم حقوقی ما این مساله را بررسی می‌کند و ما طبق قانون می‌توانیم طی 24 ساعت برای این کار اقدام کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز