خبرگزاری کار ایران

خطیبی: نباید گول صدرنشینی‌مان را بخوریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۹۱

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درخصوص دیدار برابر هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوادار تهران اظهار داشت: جا دارد از هیات فوتبال استان البرز تشکر کنم که برای بازی‌های تیم هوادار میزبان شده است. ما یک بازی سخت برای تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده داریم. انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و تیم قابل احترامی هم هستند. در مسابقاتی که انجام دادند شکل بازی آنها نشان می‌دهد که زهردار هستند ولی ممکن است که در نتایج آنچه که علاقه داشتند را به دست نیاورده‌اند. 

او ادامه داد: قطعا بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدواریم برنامه‌هایمان را دنبال کنیم و نتیجه‌ای که در نظر داریم را به دست بیاوریم. در درجه اول می‌خواهم یک بازی با کیفیت به نمایش بگذارد و واقعیت این است که ما در صدر جدول هستیم ولی به تیم خودم هم گفتم که جدول بالا و پایین می‌شود و نباید گول صدرنشینی را بخوریم. باید با تمام وجود کارهایی که در این مدت انجام دادیم را پیش ببریم تا به هدفی که در بازی داریم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درخصوص غایبان تیمش برای این بازی گفت: محروم که نداریم ولی یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند ولی بازیکنانی داریم که جایگزین باشند و مشکل خاصی در این مورد نداریم.

خطیبی درخصوص اینکه این مسابقه نبرد دو استقلالی است، گفت: همه مربیان و نزدیک به 70درصد نیمکت‌های لیگ برتر هم نسل هستیم و خوشحالم که نسل ما خوب کار می‌کند. آرزو می‌کنم که تمام سرمربیان از نسل ما خوب کار کنند و آن نسل دهه 70 و 80 در مربیگری هم موفق باشند. ما همکار و دوست و همبازی قدیمی هستیم. به امید خدا که فردا هم یک بازی دوستانه با هدف اینکه جدیت داشته باشیم، برگزار شود و در کنار زمین دوستی و رفاقت حاکم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز