خبرگزاری کار ایران

پارسال همین روز در بازی استقلال دستم شکست

علیرضا رضایی: شاید اتفاقی بهتر از آنچه که برای طالب‌لو رقم خورد در انتظارم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۵۰

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال از حضورش در لباس این تیم و نظر فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور گفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم استقلال می‌گوید دقیقاً یک سال پس از اتفاق تلخی که  در دیدار مقابل صنعت نفت برای وی اتفاق افتاده بود همان تاریخ تبدیل به مهمترین اتفاق زندگی اش شد. مشروح صحبت‌های رضایی با ایلنا را می‌خوانید:

از حضور در اولین بازی با پیراهن استقلال صحبت کنید.

خداراشکر که اولین حضورم در ترکیب اصلی همراه با ورود تماشاگران به ورزشگاه شد. دل‌مان برای حضور تماشاگران تنگ شده بود. باعث افتخار بود درون دروازه استقلال قرار گرفتم .بسته نگه داشتن دروازه لطف خدا بود که با کمک بازیکنان این اتفاق افتاد و تنها مربوط به من نمی‌شد.

اینکه نخستین حضورت در ترکیب استقلال همراه با بازگشت تماشاگران شد، به تو استرس وارد نمی‌کرد؟

استرس که نمی‌توان گفت، بیشتر هیجان داشتم. هواداران باعث دلگرمی هستند و زیبایی بازی‌ها به حضور هواداران است. حس خوبی از بازگشت تماشاگران گرفته بودم .

۱۸ سال پیش امیر قلعه نویی در دیدار مقابل سپاهان چنین ریسکی کرد و وحید طالب لو را که او هم سن و سال امروز شما بود و تجربه بازی برای استقلال را نداشت  به میدان فرستاد و طالب‌لو مدتی بعد به تیم ملی دعوت شد؟

من آن زمان سه سال بیشتر نداشتم و قطعاً نمی‌توانستم چنین اتفاقاتی را متوجه شده باشم. من هم دروازه بانی او را خیلی دوست داشتم و هم شخصیت‌شان برایم خیلی جالب توجه بود. قطعاً برای ملی پوش شدن و رسیدن به جایگاهی که درباره‌اش صحبت می‌کنید نیاز به تلاش چندین برابر دارد.

پس حضورتان در ترکیب استقلال برایت خاطره انگیز بود؟

ترکیب استقلال من را به یاد یک خاطره می اندازد.به یاد سال گذشته و بیست و هشتم آبان ۱۳۹۹ افتادم. این روز را فراموش نکردم، چون تولد برادرم است.

روز تولد برادرتان اتفاق خاصی افتاده بود؟

پارسال در همین روز پیکان مقابل صنعت نفت بازی داشت و من دقیقاً در همین روز مقابل صنعت نفت دستم شکست و تیم ما باخت. من پس از آن اتفاق نیم‌فصل خانه نشین شدم و ظرف نیم فصل به استقلال رسیدم. اینجاست که به بزرگی و عظمت خداوند پی می‌برم . شاید اتفاقی بهتر از آنچه که برای وحید طالب لو رقم خورد در انتظار من باشد. حالا خوشحالم که اینجا هستم

 در حضور دو دروازه‌بان مدعی مثل حسینی و مظاهری به تو فرصت بازی رسید خودتان انتظار بازی کردن را داشتید؟

واقعیتش را بخواهید زمانی که به باشگاه استقلال رفتم، فرهاد مجیدی به من لطف کرد و صحبت‌هایی انجام داد که امیدوار کننده بود. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. کادرفنی تصمیم گرفت من درون دروازه قرار بگیرم و کمک کنم. هر تصمیمی آنها بگیرند، استقبال می‌کنم و از الان هم مشخص نیست چه کسی در بازی بعدی درون دروازه خواهد بود. هر کسی دروازه‌بان باشد، برایش آرزوی موفقیت و دعا می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشد،

در نیم فصل فولاد خواهان جذب شما بود آیا قصد جدایی داشتید؟

با باشگاه و کادر فنی صحبت کردم و گفتم هر تصمیمی بگیرد، می‌پذیرم. در آن مقطع با رفتنم به فولاد مخالفت کردند. خدا را شکر می‌کنم که تصمیم درستی گرفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز