خبرگزاری کار ایران

سهرابی: پیگیر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم/ تیم را بر اساس نیاز کادرفنی تقویت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۲۴۸

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه حضور هواداران در بازی‌های خانگی دغدغه من است، گفت: پیگیر حضور هوادران در ورزشگاه هستیم.

به گزارش ایلنا، «میر معصوم سهرابی» در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار داشت: بنده فوتبالم را از تراکتور شروع کرده و در رده‌های مختلف این باشگاه حضور داشتم. همچنین دو دوره به عنوان دستیار و در مقطعی نیز به عنوان مدیرعامل تراکتور کار کرده‌ام؛ از این رو برای حضور مجدد در این تیم و خوشحال کردن هواداران علاقه‌مند بودم که درخواست هیأت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.

وی افزود: بنده از مالک، هیأت مدیره، امکانات سخت افزاری، کادرفنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم.

سهرابی در خصوص جدایی‌اش از تراکتور در پایان لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و پایان یافتن مأموریتم که توأم با قهرمانی بود، از تراکتور جدا شدم. جا دارد از آقای زنوزی و هیأت مدیره به‌خاطر اعتماد مجدد، تشکر کنم. می‌توانیم با حمایت مالک، اعضای هیأت مدیره، هواداران و با بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری موفق شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص تدابیر باشگاه برای بازگشت هواداران به استادیوم، توضیح داد: بازگشت هواداران به استادیوم، یکی از دغدغه‌های بنده است. پیش از این مکاتباتی در این زمینه انجام شده و امروز هم نامه‌نگاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار قرار دادم تا با رفع نواقصات ورزشگاه یادگار امام(ره)، بستر حضور هواداران در بازی‌های خانگی فراهم شود. معتقدم فوتبال با هواداران زنده بوده و پرشورها یار دوازدهم ما هستند.

وی در رابطه با کادرفنی کنونی تراکتور، اظهار داشت: آقای «زونیمیر سولدو» یکی از بازیکنان بزرگ بود که سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد. او مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی کرده و با کادر قوی که در اختیار دارد، موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات هواداران برآورده می‌شود.

سهرابی گفت: دومین جام قهرمانی تراکتور را در آن مقطعی که در باشگاه حضور داشتم، بدست آوردیم. امیدوارم با حمایت مالک، هیأت مدیره و هواداران و همچنین با بهره‌گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در رابطه با تقویت تراکتور، بیان کرد: کادرفنی باید لیست بازیکنان آزاد مورد نظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام کنیم.

مدیرعامل تراکتور در پایان گفت: هواداران تراکتور همواره حامی تیم محبوبشان هستند و به عنوان پرشورترین هواداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می‌شوند. صبور بودن و حمایت از تیم، خواسته من از هواداران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز