خبرگزاری کار ایران

پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه باید بیشتر خرج کند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۴۷

باشگاه پاری سن ژرمن تلاش می‌کند تا یک فصل دیگر قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند.

به گزارش ایلنا، بر اساس ادعای مارکا، باشگاه پاری سن ژرمن می‌خواهد آینده کیلیان امباپه را مرتب کند، اما اگر می‌خواهد راه خود را ادامه دهد و او را برای یک سال دیگر نگه دارد، باید هزینه زیادی بپردازد.

قرارداد این ملی پوش فرانسوی در پایان این فصل به پایان می‌رسد و از دست دادن یکی از استعدادهای برتر فوتبال جهان، به خصوص در چنین سنی کم، برای پاری سن ژرمن در سطوح مختلف فاجعه خواهد بود.

به خوبی می‌دانیم که این بازیکن می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند، اما او آماده است در کوتاه‌مدت در پاریس بماند، فقط یک قرارداد جدید امکان‌پذیر است اما می‌تواند پیچیده باشد زیرا پاری سن ژرمن می‌خواهد مبلغ انتقال را در هنگامی که او جدا می‌شود، دریافت کند.

مشکل دیگری که برای باشگاه پاریسی وجود دارد این است که قرارداد امباپه در مقایسه با سایر پردرآمدترین بازیکنان آن‌ها، قراردادی بسیار گران برای این باشگاه است. این به این دلیل است که امباپه کاملاً با سیستم مالیاتی فرانسه گره خورده است، در حالی که بازیکنان خارجی که کمتر از هشت سال (یا پنج سال قبل از 2017) را در فرانسه سپری کرده‌اند، تمام مالیات خود را به دولت فرانسه پرداخت نمی‌کنند.

برای مثال، در مورد سرخیو راموس، پاری سن ژرمن از پرداخت مالیات حدود 30 درصد از قراردادش اجتناب می‌کند، در حالی که در مورد امباپه، آنها مسئول کل مبلغ هستند، به این معنی که آن‌ها در واقع برای امباپه بیشتر از نیمار می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز