خبرگزاری کار ایران

کعبی: به پرسولیس فرصت چندانی ندادیم/ می‌توانستیم با اختلاف 3 گل برنده بازی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۸۸

مدافع مس رفسنجان در خصوص گل تماشایی‌اش مقابل پرسپولیس و عملکرد تیمش در این دیدار صحبت کرد.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در خصوص دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

کعبی درباره تساوی تیمش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت گفت: بازی سخت و جان داری بود و پرسپولیس در این دیدار خیلی خوش‌شانس بود. ما می‌توانستیم با  اختلاف 2 الی 3 گل نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم اما نشد و بد شانسی آوردیم. تبریک می‌گویم به تیم خوب پرسپولیس که تک امتیاز بازی را گرفتند.

مدافع مس رفسنجان درخصوص گلزنی‌اش در این دیدار گفت: خدا را شاکرم که با زحمات بچه‌ها توانستم دروازه پرسپولیس را باز کنم، نتیجه یک کار تیمی بوده و از تک تک بچه‌ها، مربی و کادر محترم فنی ممنونم، بخصوص پاس زیبای محسن آذرپاد که به ثمر رسید و خدا را شکر  توانستم گل بزنم و تک امتیاز را در خانه بگیریم.

کعبی درخصوص عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد: ما آماده‌ی بازی بودیم هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ بدنی همه‌ی بچه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند. همانطور که مشاهده کردید موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد اما در این بازی به آنها فرصت چندانی ندادیم و ما دوموقعیت صد در صد داشتیم که منجر به گل نشد. امیدوارم در بازی برگشت مقابل این تیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز