خبرگزاری کار ایران

مهدی پور: از بازگشت علی کریمی اطلاعی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۷۶۹

هافبک تیم استقلال درمورد دیدار برابر نساجی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی پور درباره تساوی مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و دو امتیاز مهمی از دست دادیم. یک لحظه دیدم که آقای حقیقی دروازه را گم کرده و ضربه را زدم. اگر توپ در چارچوب بود گل می شد ولی متاسفانه ضربه، ضربه خوبی نبود.

هافبک استقلال در واکنش به خواسته مجیدی در نشست در خصوص اضافه کردن VAR به فوتبال ایران گفت: به هر حال VAR را ما از پارسال می گوییم که بیاورید. نه برای ما بلکه برای همه تیم ها مهم است و حق به حقدار می رسد. داور هم یک انسان است و هر لحظه می تواند اشتباه کند. در چنین مواقعی VAR خیلی می تواند کمک کند.

مهدی پور در خصوص نتایجی که با اشتباهات داوری رقم می خورد تاکید کرد: من سعی می کنم زیاد در مورد این چیزها صحبت نکنم ولی باید سعی کنیم 3 امتیازها را بگیریم و در صدر جدول اختلاف ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا خبری از بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال با توجه به استوری اخیر این بازیکن نیست گفت: علی دوست خوب من است ولی اطلاعی از این موضوع ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز