خبرگزاری کار ایران

حقیقی: ژستد خیلی بد روی پایم آمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۷۶۶

دروازه بان تیم نساجی گفت: با احترام به تیم خوب استقلال فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی پس از بازی با نساجی مقابل استقلال درمورد برخورد با رودی ژستد گفت: به هرحال فوتبال است و نمی‌شود گفت برخورد نباید پیش بیاید ولی من فکر می‌کنم که مهاجم حریف بد و جفت پا روی پای من آمد و وقتی زمین خوردیم پایش را از پشت آورد که به صورتم بزند و من چیزی نمی‌توانم بگویم.

او درباره نمایش خوبش برابر نساجی گفت: شما لطف دارید و خداکمک کرد و در آن صحنه توانستم دو توپ را پشت سر هم بگیرم و تیمم را در بازی نگه دارم. به هرحال وظیفه من است و با احترام به تیم خوب استقلال فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

حقیقی درمورد شعارهای هواداران استقلال هم گفت ایرادی ندارد و من در تیمی بازی کردم که این چیزها برایم عادی است و ما در مکتب پرسپولیس بزرگ شدیم و این چیزها برای‌مان عادی است‌؛ دل‌مان تنگ شده بود. من هواداران را هیچ تحریکی نکردم و شما جز لبخند و دست زدن اگر چیزی از من دیدید جایزه می‌دهم. من همیشه انگیزه این را داشتم که برای تیمم مفید باشم و بحث استقلال و پرسپولیس نیست. خداراشکر امروز سربلند بیرون آمدم. هفته‌های زیادی مانده و یک سیب را بالا بیندازی هزارتا چرخ می‌خورد. انشاالله بتوانیم آخرفصل سربلند باشیم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز