خبرگزاری کار ایران

بیانی: با احترام به استقلال ما تیم سرتر میدان بودیم / امیدوارم به روزهای خوب برگردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۷۵۴

مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران درمورد دیدار مقابل استقلال تهران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال تهران گفت: دو تیم آمده بودند فوتبال بازی کنند. استقلال تیم قابل احترامی است، اما تماشاگران و بینندگان تلویزیونی دیدند که چقدر تیم نساجی بازی زیبایی ارائه کرد. ما همین هفته زمین صاف داشتیم و نتیجه‌اش این فوتبال زیبا شد. ما قبلاً مشکل زمین داشتیم و تمرینات‌مان بی‌جان بود به همین خاطر بچه‌ها رمق بازی کردن نداشتند، اما این هفته خوب تمرین کردیم و آنالیز تیم استقلال به خوبی انجام شد که نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانستیم.

او ادامه داد: در هر دو نیمه با احترام به استقلال، ما سرتر و بودیم و دو سه موقعیت صد درصد را از دست دادیم و گل نکردیم. امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد. تیم ما هم روز به روز با سرمربیگری ساکت الهامی بهتر می‌شود. ما شبانه‌روزی برای این بچه‌ها زحمت می‌کشیم و هر روز بهتر از دیروز می‌شویم.

 

بیانی درمورد حضور تماشاگران در ورزشگاه همچنین گفت: این مسئله قشنگ و جالب نبود که دقیقه 90 اعلام کردند، هواداران ما اکثراً قائمشهری هستند و اگر می‌دانستند بازی با تماشاگر است، صد درصد می‌آمدند. ساعت 12 یا یک بعد از ظهر بود که اعلام کردند، در حالی که از دیشب در تماس بودیم و می‌گفتند بازی بدون تماشاگر است. با این حال بازی خوب بود و فوتبال با حضور تماشاگران خوب بود و حس و قشنگی فوتبال با حضور تماشاگران زیباتر شده بود، اما ای کاش هواداران نساجی هم بودند و بازی زیبای تیم‌شان را می‌دیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز