خبرگزاری کار ایران

خطیبی: با یک بازی منطقی توانستیم سه امتیاز را بگیریم/ انتظارات را از تیم ما بالا نبرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۱۴

سرمربی آلومینوم از برتری تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد: من این برد را که واقعا در یک بازی سخت، دونده و جنگجو کسب شد، تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و نیمه اول به بچه‌ها گفتم به خاطر اینکه زودتر به گل برسیم، شکل بازی که باید هدفمند می‌شد از دست دادیم.

وی ادامه داد: برنامه دیگری برای رسیدن به منطقه خطر حریف داشتیم اما عجولانه کار کردیم و شیرازه تیم بهم ریخت. نیمه دوم با صحبت‌هایی که داشتیم، بهترین بازی ما در این مدت بود. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که با صبر و حوصله کارهایی که گفتیم انجام دادند. نفراتی که فرستادیم خوب کار کردند و یک بازی منطقی ارائه کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: من از بازیکنان تیم و همین کاپیتان تشکر می‌کنم. در بین بازیکنان ما همدلی به وجود آمده و کاپیتان تیم یکی از بازیکنانی است که در این چند سال دیده‌ام به خوبی تیم را هدایت و حمایت می‌کند. وحدت و یکدلی که در تیم هست، امیدوارم حفظ شود و شرایط را همین طور ادامه دهیم.

خطیبی با بیان اینکه نباید انتظارات را از تیم بالا برد، تصریح کرد: خواهش می‌کنم از این به بعد انتظارات را بالا نبریم چون در غیر اینصورت شرایط همان می‌شود که در نیمه اول دیدیم. نباید بچه‌ها را مثل بازی نیمه اول امروز کنیم. اجازه دهیم کار خودشان را انجام دهند و آرامش داشته باشند. در این صورت می‌توانند خوب کار کنند.

وی همچنین درباره شرایط روانی بازیکنان تیمش، یادآور شد: ما هفته به هفته جلو می‌رویم؛ تا فردا خوشحالیم و از فردا برای بازی هفته بعد تلاش می‌کنیم. قطعا روی شرایط خوب روانی بازیکنان هم کار خواهیم کرد. اتفاقی نیفتد همین روند را ادامه می‌دهیم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که شما گل اول را دریافت کردید، چه شد که تیم بهم نریخت، اظهار داشت: در تیم همان طور که گفتم یکدلی وجود دارد. وقتی بازیکنی اشتباه می‌کند، بازیکن دیگر جبران می‌کند. همین باعث می‌شود شرایط بهم نریزد. ما نیمه اول هم سوار بودیم اما نحوه بازی ما خوب نبود. نیمه دوم فوتبال بسیار زیبایی دیدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره محمدامین اسدی پرسید، گفت: او یکی از بازیکنان خوب ما خواهد بود. بازی اولش بود و باید هماهنگ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز