خبرگزاری کار ایران

حکیم نصاری: مقابل گل‌گهر هم برد می‌خواهیم/ کار با منصوریان تجربه متفاوتی است/ تا این لحظه هیچ دریافتی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۴۲

حکیم نصاری درخصوص عملکرد صنعت نفت از شروع فصل جدید و گلزنی‌اش مقابل نساجی مازندران صحبت کرد.

حکیم نصاری هافبک صنعت نفت آبادان که در بازی مقابل نساجی مازندران موفق شد 2 با  دروازه حریف را باز کند با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

نصاری درخصوص عملکرد صنعت نفت از شروع فصل جدید و گلزنی‌اش مقابل نساجی مازندران گفت: خدا را شکر تیم خوب، منسجم و همدلی داریم و تمام تلاشمان را کردیم اما نتوانستیم امتیازی را در بازی‌های اول کسب کنیم. می‌توانستیم در یک الی دو بازی اول برنده میدان باشیم اما نشد و بد شانسی آوردیم و در فوتبال ایناتفاقات پیش می‌آید و باید بپذیریم و تلاش کنیم تا در بازی های بعد عملکرد بهتری داشته باشیم و امتیاز بدست آوریم و دل مردم شریف آبادان و هواداران محترم‌مان را شاد کنیم.

او درادامه گفت: ما هم قسم شدیم بعد از 3 باخت پیاپی نتیجه را به  نفع خودمان تغییر دهیم و خداراشکر به این مهم دست پیدا کردیم. عملکرد و گلزنی‌ام نتیجه یک کار تیمی بوده اگر من موفق به 2 مرتبه گلزنی شدم به علت تلاش و عملکرد خوب همه تیم بوده و به تنهایی قطعاً نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم چرا که فوتبال یک ورزش تیمی است و نتیجه‌اش هم به عملکرد همه‌ی اعضای تیم بستگی دارد، مطمئنا همه خوب بودن که من توانستم گل بزنم و بعد از چند باخت، یک برد را شیرین تجربه کنیم. من مطمئن هستم امسال جایگاه‌مان بهتر شود و شک نکنید با تمام توان می‌جنگیم و برای جایگاه شایسته صنعت نفت تلاش می‌کنیم.

هافبک نفت آبادان درباره بازی مقابل گلگهر سیرجان گفت: ما تمام هدف‌مان در هر بازی فقط پیروزی است و قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم دست پر از بازی بیرون بیاییم و هفته به هفته بهتر شویم. برای‌مان فرقی ندارد مقابل کدام تیم قرار بگیریم امیدوارم بتوانیم عملکرد و نمایش خوبی را در بازی پیش رو مقابل تیم خوب گل‌گهر سیرجان داشته باشیم و برد اخیرمان را تکرار کنیم. مطمئناً بازی آسانی نخواهیم داشت چراکه مربی بزرگی دارند و بازیکنان باکیفتی هم دارند اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و قطعا برای پیروزی می‌جنگیم.

حکیم نصاری درباره تجربه کار با علیرضا منصوریان بیان کرد: تجربه جدید و متفاوتی داشتیم هم از لحاظ روحی و هم با توجه به شرایط‌ کرونا، 3 هفته در کنار تیم حضور نداشتند اما زمانی که حضور پیدا کردند خیلی بابچه‌ها از لحاظ روحی کار کردند. باید بگویم هم خودشان قوی هستند هم تیم و دستیارانشان و تجربه متفاوت و خوبی را کنارشان داشته‌ام.

او در باره شرایط مالی ومشکلات به‌وجود آمده صنعت نفت آبادان گفت: هیچ دریافتی نداشته‌ایم تا این لحظه و قطعا در روحیه و انگیزه بچه‌ها تاثیر دارد اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که دل مردم عزیز آبادان و هواداران محترم‌مان را شاد کنیم و امیدوارم مسئولین شهری و کسانی که اول فصل قول دادند بیایند و به وعده‌شان عمل کنند. مدیر عامل سخت پیگیر این موضوع هستند و امیدوار م به زودی شرایط بهتر شود تا همه با انگیزه بهتری بتوانیم برای پیروزی نفت آبادان بجنگیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز