خبرگزاری کار ایران

آشوبی: اسکوچیچ بر خلاف مربیان قبلی روند حرفه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۹۶

پیشکسوت فوتبال در مورد روند تیم ملی زیر نظر سرمربی کروات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ ابراهیم قاسم پور، مربی فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و فرزاد آشوبی، مربی فوتبال و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه « ورزش بدون ویرایش» عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با لبنان را مورد بررسی قرار دادند.

فرزاد آشوبی در ابتدا با بیان این که تیم ملی لبنان صاحب برنامه و ایده است، اظهار کرد: این تیم، بازی 20سال پیش خود را ندارد که ما اطمینان داشته باشیم از سد آن عبور خواهیم کرد و از گروهی بالا آمده است که تیم‌های قدرتمندی در آن حضور داشته‌اند.

وی بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان را تشریح کرد و گفت: ماجرای میان آقای اسکوچیچ و طارمی موجب ایجاد فضای ملتهبی در فضای فوتبال شد و از سوی دیگر کیفیت نامطلوب زمین بازی که گردش توپ را مشکل کرده بود از مهمترین عواملی بود که موجب کاهش کیفیت بازی ایران با لبنان شد.

از نظر این مربی گرچه نقاط مثبت فوتبال ایران بیش از نقاط منفی آن است اما نباید این موضوع را نادیده بگیریم که تیم ملی ایران نیازمند پیشرفت‌هایی در مدل بازی است.

آشوبی درباره دفاع تیم ملی ایران گفت: به نظر می‌رسد چه از نظر فردی و چه تیمی در این بخش مشکلاتی داریم و این ضعف‌ها به ویژه بازی در مقابل تیم‌هایی که دارای برنامه هستند، خود را نمایان تر می‌کند.

وی با اشاره به روند کاری اسکوچیچ در تیم ملی ایران، آن را حرفه‌ای دانست و اظهار کرد: این مربی بر خلاف دیگران که با تعطیلی دو سه هفته‌ای، لیگ کشور را دچار سکته قلبی و مغزی همزمان می‌کردند، 72 ساعت پیش از بازی، با بازیکنان تمرینات را آغاز می‌کند و با وجود اینکه تعداد زیادی از اعضای تیم ملی در خارج کشور مشغول بازی هستند و هماهنگی میان آنها دشوار است، روند حرفه‌ای را در پیش گرفته است.

در ادامه برنامه، ابراهیم قاسم پور در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو درباره چگونگی دفاع تیم ملی ایران گفت: ضعف دفاعی ما تا بازی مقابل کره آشکار نشده بود البته این مشکلات در این بازی هم به دلیل آن که در زمین ما انجام شد تا حدودی پنهان ماند.

وی از نبود بازی‌های تدارکاتی قوی برای تیم ملی انتقاد کرد و گفت: مطمئنا در خط دفاعی مشکلات زیادی داریم که جز در بازیهای خوب و با کیفیت هویدا نمی‌شود. به عنوان مثال دو نفر خط دفاعی تیم ملی پس از گذشت سال‌ها بازی در کنار یکدیگر، هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با تاکید بر این که ایران از تیم‌های فعلی گذر و بدون تردید به جام جهانی صعود خواهد کرد، گفت: ضعف‌های ایران در برابر تیم‌های بزرگ فرصت زیادی برای تیم باقی نمی‌گذارد از این باید به فکر آینده تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز