خبرگزاری کار ایران

شنانی: مقابل سپاهان به هیچ چیز به جز 3 امتیاز فکر نمی‌کردیم/ فیکس بودن مهم نیست، مهم این است که به ذوب آهن کمک کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۸۶۶

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن از شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.

حسین شنانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود و سپاهان تیم بزرگی است ولی ما با کارهای تاکتیکی که روی نقاط ضعف و قوت سپاهان انجام داده بودیم و با توصیه هایی که کادرفنی به ما کرده بود اجازه ندادیم سپاهان زیاد بتواند روی دروازه تیم ما موقعیت سازی کند و همانطور که با هدف برد و کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بودیم به این خواسته خودمان رسیدیم و توانستیم از گلی که زدیم هم محافظت کنیم و پیروز شویم.

وی افزود: جا دارد تشکری هم از حبیب فرعباسی داشته باشم که روی ضربه پنالتی عملکرد خوبی داشت و اجازه باز شدن دروازه تیم را نداد و باعث شد بتوانیم با تک گلی که به ثمر رساندیم 3 امتیاز ارزشمند این بازی را بگیریم و با شرایط و روحیه خوب به تعطیلات لیگ برویم.

هافبک تیم ذوب آهن در مورد پاس گلش در این بازی توضیح داد: من توپ را در موقعیتی خوب به دانایی رساندم و او هم با یک ضربه دقیق و زیبا دروازه سپاهان را باز کرد و گل جالبی به ثمر رساند. من دوست دارم برای تیمم عملکرد مفیدی داشته باشم و خوشحالم که توانستم در حد و اندازه خودم در ترکیب اصلی به ذوب آهن کمک کنم.

شنانی در مورد اینکه برای دومین بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و پاس گل داده است هم گفت: اینکه من در ترکیب اصلی بازی کنم یا نه نظر کادرفنی است و چه 90 دقیقه چه 10 دقیقه در زمین باشم تلاش می‌کنم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم و خوشحالم که دومین پاس گلم را هم دادم. تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا نظر کادرفنی را جلب کنم و وارد ترکیب اصلی شوم ولی مهم نتیجه گرفتن ذوب آهن است.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر توضیح داد: به هر حال دیدارهای ملی است و تیم ملی ما هم دو بازی حساس دارد که برای آنها آرزوی موفقیت دارم و در این فرصت هم ما بیشتر تمرین خواهیم کرد تا تیم آماده‌تر و هماهنگ‌تری روانه ادامه مسابقات کنیم و در این بین یک دیدار حساس و مهم هم با پیکان داریم که امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم و جایگاه خوبی در جدول برای خودمان دست و پا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز