خبرگزاری کار ایران

مراسم هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال

قراب: امیدوارم یک کمیته واحد از پیشکسوتان تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۱۲

پیشکشسوتان باشگاه استقلال در جلسه هم فکری و هم اندیشی باشگاه حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، مراسم هم‌فکری و هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال از ساعت ۱۲ و پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای این مراسم جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال صحبت کرد و گفت: به نمایندگی از کمیته پیشکسوتان در این جلسه صحبت می‌کنم. آقای جباری به دلیل مشکلی نتوانستند حضور پیدا کنند. واقعا از دیدن پیشکسوتان در اینجا خوشحالم. الان باشگاه دارای مدیر جدیدی شده که حاشیه امنی ایجاد کرده است. تیم استقلال در وضعیت مناسبی قرار دارد و این از توانایی آجورلو است. من از ایشان تشکر می‌کنم. اخباری که از باشگاه می‌آید خوب است. از آقای نامداری و کمیته پیشکسوتان هم متشکرم که این جمع را اینجا دور هم جمع کرده‌اند. امیدوارم یک کمیته واحد از پیشکسوتان ایجاد شود تا بازوی آجورلو باشد و ایشان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

نفر دومی که در این جلسه صحبت کرد، بهتاش فریبا بود. او گفت: ما به دنبال تاسیس یک تعاونی هستیم تا به پیشکسوتانی که مشکل دارند کمک کند. آقای نامداری در جلسات ما بوده‌اند و امیدوارم آقای آجورلو به ما کمک کنند تا این تعاونی تشکیل شود و گرفتاری بچه‌های پیشکسوت را حل کند. قول این کار را از آقایان آجورلو و نامداری گرفته‌ایم.

 در ادامه مسعود معینی صحبت کرد و گفت: پورحیدری در کسوت بازیکن و مربی توانست تنها کسی باشد که قهرمانی آسیا را به عنوان مربی و بازیکن تجربه کند. از کسانی که این مراسم را برگزار کردند تا بعد از مدت‌ها دوستانمان را ببینیم، تشکر می‌کنم. خوشحالم فردی به استقلال آمده که نیازی به گفتن ندارد چه فرد توانمندی است‌. از طرف خودم و دوستانم خیر مقدم به آجورلو می‌گویم و امیدوارم موفق باشند. زمان ما مرحوم رایکوف می‌گفت بازیکن و مربی دو ساعت باهم هستند. ۲۲ ساعت دیگر چه می‌شود؟ بازیکن باید این ساعات را به طور مناسب پر کند. آن‌هایی که نتوانند این خلا را به خوبی پر کنند، موفق نمی‌شوند.

فرامرز ظلی به عنوان چهارمین نفری که در این مراسم صحبت کرد، در صحبت‌های خود ضمن یاد از مرحوم پورحیدری، گفت: می‌خواهم از سجادی تشکر کنم. از زمان آقای آجورلو باشگاه کمی سر و سامان گرفته است‌. از همه عزیزان تشکر می‌کنم که در اینجا حضور دارند و دست شما را می‌بوسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز