خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های جوان تاجیکستانی در یک قدمی سرخ‌ها؛

رسمی؛ دو خرید غیرمنتظره پرسپولیس از استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۹۱

دو بازیکن سهمیه زیر 23 تاجیکستانی در آستانه توافق با باشگاه پرسپولیس برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق خود و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، با دو بازیکن زیر 23 سال تاجیکستانی توافق کند.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکنی هستند که بعد از درخشش در تیم استقلال تاجیکستان موردتوجه یحیی گل محمدی قرار گرفته‌اند و سرمربی سرخ‌ها بعد از بررسی وضعیت آنها، نام آنها را برای مذاکره و عقد قرارداد به مدیران باشگاه داده و طبق اعلام قرار است این دو، این هفته راهی تهران شوند و قراردادشان را به امضا برسانند.

وحدت هنانوف مدافع راست 21 ساله استقلال تاجیکستان است که قرار است به عنوان یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال سرخپوشان حاضر شود و توافقات ابتدایی در این زمینه صورت گرفته است. این در حالیست که مدافع راست فیکس استقلال تاجیکستان آندری میسچنکو است ولی در بازی برابر پرسپولیس با توجه به مصدومیت جدال با شاگردان یحیی گل محمدی را از دست داد تا وحدت هنانوف برابر پرسپولیس قرار گیرد و نمایش او موردتوجه کادرفنی سرخپوشان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز