خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: مطمئنم تیم نفت بعد از تعطیلات بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۸۳۱

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: تعطیلی که در مسابقات است و بعد از این بازی، این مسئله به ما کمک می‌کند که تیم‌مان از نظر فنی رشد بهتری داشته باشد و مطمئنم که تیم‌مان بعد از تعطیلات تیم بهتری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از مصاف با فولاد خوزستان اظهار داشت: جا دارد از دکتر پاکدل و آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم، چرا که پای کار آمده‌اند و دلگرمی خاصی به آقای کمالوند و مجموعه تیم داده‌اند؛ قول‌هایی داده شده است که امیدوارم این قول‌ها ختم به خیر شود و شرایط آن‌طوری که آقای کمالوند می‌خواهد و لایق تیم نفت است، شود و بتوانیم ارائه بهتری در زمین مسابقه داشته باشیم. چیزی که من می‌دانم این است که فرماندار محترم زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم دیگر مدیران هم پشت کار را بایستند تا ما بتوانیم شرایط خیلی بهتری را داشته باشیم.

او درخصوص مسائل فنی رویارویی با فولاد عنوان کرد: سعی کرده‌‎ایم که تمرینات بهتری داشته باشیم، از نظر فنی سعی کردیم که روندمان نسبت به هفته‌های قبلی بهتر باشد، البته فوتبال زمان‌بر است اما ما پله پله در حال نزدیک شدن به اهداف آقای کمالوند که پلن‌شان را طراحی کردند، هستیم؛ تعطیلی که در مسابقات است و بعد از این بازی، این مسئله به ما کمک می‌کند که تیم‌مان از نظر فنی رشد بهتری داشته باشد و مطمئنم که تیم‌مان بعد از تعطیلات تیم بهتری خواهد بود.

عبداللهی درمورد وضعیت تیم نفت همینطور اضافه کرد: نسبت به آن‌چه تمرین کردیم، شرایط خوبی داریم؛ با تیم فولاد بازی داریم که تیم قابل‌احترامی است و کادرفنی قابل احترامی دارد؛ ما نفت مسجدسلیمان هستیم و به برد فردا نیاز داریم، به همت بچه‌ها سعی کرده‌ایم که تیمی جسور و شجاع بسازیم. انشالله به همت و شجاعت بچه‌های تیم‌مان جوری به زمین خواهیم رفت که بتوانیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز