خبرگزاری کار ایران

طاهری: اگر استقلال قهرمان نشود به خاطر همین امتیازات است؛ داور اصلا خوب سوت نزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۸۱۴

سرپرست تیم استقلال در مورد عملکرد داوری دیدار برابر فجرسپاسی گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری پس از تساوی استقلال و فجرسپاسی در جمع خبرنگاران گفت: وقتی یک تیمی بعد از 8 سال به یک شهر می‌رود یعنی بازی بزرگی در پیش است. بازی بزرگ هم داور بزرگ می خواهد. گل سالم ما را آفساید اعلام کردند. بازی از دست منصوریان در رفته بود و او اصلا خوب سوت نزد.

او درباره عملکرد داوری گفت: اگر تیم ما قهرمان نشود به خاطر همین امتیازات است. داوری بازی امروز  اصلا خوب نبود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه آیا خطای سیاوش یزدانی روی مدافع حریف پنالتی بود یا خیر گفت: بازیکن فجر خودش را به زمین انداخت و پنالتی نبود ولی داور در کل متزلزل سوت زد. او قاطعیت نداشت و بازی از دست او در رفته بود. این‌ها نشان می دهد که چنین مسابقه ای داور بزرگ می خواهد.

طاهری در خصوص اعتراضات نیمکت استقلال همچنین گفت: نیمکت ما کنترل شده بود و اگر کسی هم حرفی می زد خود من بودم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه هم در پایان گفت: چمن این ورزشگاه افتضاح بود. این تیم 9 سال در لیگ برتر نبوده حداقل چمنش را درست می کردید. فجر هم روی زمین بازی می کرد و استقلال هم روی زمین فوتبال بازی می کرد. اگر آنها از خرابی زمین خوشحال بودند شاید به این دلیل باشد که استقلال نمی توانست روی این زمین فوتبال بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز