خبرگزاری کار ایران

کریمی: اخباری و نریمان جهان در حد و اندازه خودشان نبودند/ تیم ها با انگیزه جلوی ما حاضر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۸۰۸

سرمربی تراکتور به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی در نشست خبری بعد بازی با پیکان اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی نزدیک را داشتیم؛ چرا که پیکان تیم دونده‌ای است. تیم حریف در نیمه نخست بی‌امان دوید و بازبکنان ما را هم وادار به دویدن کرد.

وی ادامه داد: 20 دقیقه اول به طور کامل بازی در اختیار ما بود. زمانی که بِکِش بِکِش راه انداختند، می‌خواستیم هادی محمدی را به زمین بیاوریم و بازی را با سه دفاع پیگیری کنیم که قبل از این تعویض، گل دریافت کردیم. امروز دروازه‌بان‌مان متزلزل نشان داد و اعتماد به نفس مدافعان وسط را گرفت.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه بچه‌های ما امروز خوب نبودند، خاطرنشان کرد: تراکتور به خط هافبک و خط هافبک به سامان نریمان جهان متکی است و عملکرد این بازیکن نیز خوب نبود که در نتیجه کار تیم با مشکل مواجه شد.

کریمی ادامه داد: ما برای هر بازیکن نمره‌ای در نظر می‌گیریم که میانگین امتیاز بازیکنان ما پایین بود. تکیه‌گاه ما در بازی مقابل پیکان مناسب نبود. هر تیمی مثل فوتبال امروز ما بازی کند، این چنین مجازات می‌شود.

وی با بیان اینکه تراکتور تیم بزرگی است، گفت: تراکتور سال‌هاست در آسیا حضور دارد و تمام تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی دارند. به عنوان مثال، استقلال در مقابل ما، خوب بازی کرد و هیچ کدام از بازیکنانش یک لحظه قصور نکرد و سرانجام از یک بازی نزدیک، پیروز از زمین خارج شد.

وی با بیان اینکه موجودی ما در خط حمله 50 درصد کاهش یافته است، بیان کرد: هر کدام از فرصت‌هایی که در این بازی داشتیم، اگر به عباس‌زاده می‌رسید، گل می‌شدند. این بازیکن تمام کننده تمام عیار است. ما با سه هافبک بازی می‌کنیم که امروز شاهین ثاقبی به عنوان هافبک رابط را در اختیار نداشتیم و بهزاد سلامی باید علاوه بر وظایف خود، وظایف ثاقبی را هم انجام می‌داد. کمی دست ما بسته بود.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: ما برای جبران گل‌های خورده باید بازیکنان خطوط جلو را عوض می‌کردیم. گرم کردن ناصری چند پیام داشت و می‌توان از این دروازه‌بان هم در آینده استفاده کنیم. محمدرضا اخباری جزو بازیکنان خوب ماست که امروز روز خوبش نبود.

وی تأکید کرد: کسانی را وارد بازی کردیم که خوب سانتر می‌کردند. آنان نیز بازیکن قد بلند آوردند. ما هم آرش قادری را به خط حمله منتقل کردیم تا از توان سرزنی او استفاده کنیم که برنامه‌مان خوب اجرا نشد. متأسفانه نتوانستیم بازیکنان حریف را به خوبی دور بزنیم. برای روزهایی که خوب نیستیم هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

کریمی یادآور شد: پیکان نسبت به ما استراحت بیشتری انجام داده بود. ما در آن بازی بیشتری که نسبت به پیکان انجام دادیم، دو بازیکن‌مان را از دست دادیم.

وی افزود: 30 دقیقه پایانی بر بازی مسلط شدیم، ولی دلیل آن، عقب نشینی حریف بود و تمهیدات لازم را اندیشیده بودند. حریف جاهای نفوذ را به خوبی بسته بود.

سرمربی تراکتور گفت: نمی‌خواهم به عقب باز گردم، اما تراکتور یک پله از رقباء عقب هست و از تعطیلی روزهای آتی برای جبران فاصله با سایر تیم‌ها استفاده خواهیم کرد. کاری می‌کنیم بردها ادامه‌دار باشد و روی باخت‌ها هم خط بکشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز