خبرگزاری کار ایران

ادعای مطبوعات اوکراینی:

فنرباغچه به سردار آزمون علاقه مند است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۸۶

مطبوعات اوکراینی از علاقه فنرباغچه به جذب مهاجم ایرانی زنیت خبر دادند.

به گزارش ایلنا، فنرباغچه می خواهد یک گلزن به تیم اضافه کند همچنان برای ستاره هایی که قراردادشان به پایان می رسد کار می کند. در حالی که نام وهبی خضری در دستور کار تیم فنرباغچه قرار داشت، این بار خبری غافلگیرکننده از مطبوعات اوکراین منتشر شده است. بر همین اساس فنرباغچه به سردار آزمون مهاجم زنیت علاقه مند است.

 فنرباغچه که در ابتدای فصل گلزنی هایی چون مرگیم بریشا و دیگو روسی را اضافه کرد، نتوانست کارایی مطلوب را از هر دو نام بگیرد و به دنبال گلزن بود.  در حالی که نام های زیادی برای زرد تیره آبی ها از مطبوعات اروپا در دستور کار قرار گرفت، این بار یک ادعای غافلگیرکننده مطرح شد.

  طبق اطلاعات مطبوعات اوکراینی، سردار آزمون مهاجم زنیت هنوز قرارداد جدیدی با تیمش امضا نکرده است.  قرارداد این مهاجم ایرانی در تاریخ 30 ژوئن 2022 به پایان می رسد.

  برگزاری باشگاه های اروپایی

  خواستگاران برای سردار آزمون صف کشیدند که با عملکرد موفقش در زنیت نامی برای خود دست و پا کرد.  ادعای اول برای مهاجم ستاره مربوط به رم بود.

  "ما علاقه ای نداریم"

  تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم گفت: "البته اسکات ما مرتباً به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می روند، اما رم علاقه ای به سردار آزمون ندارد. این درست نیست."

  فنرباچه در حال عمل است

  از سوی دیگر تیم های علاقه مند به سردار آزمون در جزئیات خبر به اطلاع خوانندگان رسید.  بر این اساس ناپولی، لاتزیو، لیون، اینتر، یوونتوس، ویارئال، بایرلورکوزن و فنرباغچه همگی به جذب این مهاجم ایرانی علاقه مند هستند.

  سردار آزمون کیست؟

  سردار آزمون متولد 10 دی 1374 در ایران در پست مهاجم بازی می کند و می تواند از هر دو پا با موفقیت استفاده کند.

  آزمون کار خود را در زیرساخت های اتکا ایران آغاز کرد.  او در زیرساخت های سپاهان، روبین کازان و باشگاه های روبین کازان، روستوف، زنیت بازی کرد.  آزمون در این فصل در مجموع 16 بازی انجام داده و 9 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است.  یلدیز همچنین در 56 بازی با تیم ملی ایران 37 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز