خبرگزاری کار ایران

خدابنده‌لو: این تیم امید با مهدوی‌کیا المپیکی خواهد شد/ از مقایسه خودم با محسن مسلمان تعجب کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۰۵

هافبک تیم امید ایران در مورد وضعیت این تیم و صعود مقتدرانه در تاجیکستان صحبت کرد.

محمد خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت و نتایج تیم امید اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم و خدا را شکر بازی‌ها را با سه برد و امتیاز کامل تمام کنیم. حقیقتا بازی‌های سختی بود خصوصاً بازی آخر با تاجیکستان چرا که آنها میزبانی را گرفته بودند تا ما را شکست دهند و با امتیاز کامل و بدون دردسر صعود کنند که این اجازه را به آنها ندادیم. آنها تیم خوبی بودند و اکثر بازیکنانشان از استقلال تاجیکستان بود ولی ما مدت کمی دور هم جمع شده بودیم و رفته رفته هماهنگ‌تر شدیم. 

وی افزود: تیم امید یک مربی با دانش به نام مهدوی‌کیا دارد که ایده‌های واضح و روشنی برای سبک بازی مورد نظرش دارد. مهدوی‌کیا فوتبال هجومی می‌پسندد و تیم‌هایی که هجومی بازی می‌کنند طبیعتاً ممکن است در دفاع آمار خوبی نداشته باشند و ما هم به همین دلیل بازی‌هایمان پر گل بود. 

هافبک تیم امید در مورد شانس صعود به المپیک و شکستن این طلسم بعد از چند دهه، گفت: هرسال گفته می‌شود که تیم خوبی داریم و امسال صعود می‌کنیم ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد. حضور آقای مهدوی‌کیا روی نیمکت امید این احتمال را افزایش می‌دهد که بتوانیم به امید خدا این سری صعود کنیم. خوشبختانه ۳ سال فرصت داریم و این به هماهنگی بیشتر تیم کمک می‌کند. خود من شرایط سنی المپیک را ندارم ولی تیم جوان شده است و در این فرصت می‌تواند به هماهنگی خوبی برسد و فکر می‌کنم با مهدوی‌کیا المپیکی خواهیم شد. 

خدابنده‌لو در مورد وضعیت ذوب آهن هم توضیح داد: وضعیت تیم خدا را شکر فکر می‌کنم خوب است. مقابل استقلال ما واقعاً مستحق شکست نبودیم و توپ‌هایمان با بدشانسی گل نشد و روی تک موقعیت‌ها دروازه‌ مان باز شد و می‌توانستیم در حال حاضر شش امتیازی باشیم. این ذوب آهن امسال تیم خوبی است و آن تیمی نیست که در دو سال اخیر دیدید و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 

وی در مورد لغو بازی با پیکان هم گفت: من نمی‌دانم این اتفاق خوبی است یا بد ولی آقای تارتار واقعاً از این موضوع ناراحت بود و حس می‌کنم مدت زیاد دور بودن از شرایط بازی و اینکه از یک بازی سنگین مقابل استقلال در می آییم و به یک بازی سنگین دیگر مقابل سپاهان می‌رویم اتفاق خوبی برای تیم ما نیست ولی خب چاره‌ای نیست و باید کنار بیاییم. 

هافبک ذوب آهن در مورد دربی اصفهان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم دربی خوب و جذابی باشد و مطمئن باشید ما صد در صد برای برد به زمین خواهیم رفت. سپاهان واقعاً به شکل وحشتناکی پر مهره است و نیمکت این تیم هم از سایر تیم‌ها قوی‌تر است ولی ما فقط برای برد در این بازی وارد زمین خواهیم شد. 

وی در پایان در مورد اینکه هواداران ذوب آهن او را با محسن مسلمان مقایسه می‌کنند گفت: من هم این موضوع را شنیدم و خیلی تعجب کردم. باعث افتخار است با بازیکن بزرگی مثل مسلمان مقایسه شوم ولی پست و سبک بازی ما متفاوت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز