خبرگزاری کار ایران

رضاییان: نظر بیشتر مدیران باشگاه‌ها این بود که سازمان لیگ متولی تبلیغات محیطی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۳۸

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از بخشنامه‌ها به ضرر فوتبال هستند و ان‌شاالله آن‌ها را لغو می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، بهرام رضاییان پس از جلسه مدیران باشگاه‌ها با مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه امروز خیلی خوب بود، رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به صحبت‌هایی که اخیراً پیش آمده بود این جلسه را تدارک دید. نمایندگان باشگاه‌ها آمدند و صحبت کردند. واقعیت این است که فوتبال ما می‌تواند درآمدزا باشد و بیشتر از این حق خودش را به دست بیاورد اما نیاز به وفاق و همدلی است. کارگروهی که تشکیل شده امروز مصوب شد. ان‌شاالله همه دوستان در کنار هم باشند و بتوانند حق واقعی باشگاه‌ها،‌ هیأت‌ها و حتی فدارسیون فوتبال را بگیرند.

وی افزود: هر پولی از هر محلی مانند تبلیغات یا هر محتوایی که تولید شود، فدراسیون فوتبال اولین مرجعی است که نفع آن را می‌برد و بعد باشگاه‌های و هیأت‌های فوتبال هستند. باشگاه‌های ما واقعا مظلوم هستند و درآمدی ندارند. در این شرایط اقتصادی هزینه‌ها خیلی سرسام‌آور شده است. باشگاه‌ها و مدیرانشان واقعا دغدغه دارند. امیدواریم این جلسه و جلسات بعدی که در کارگروه تخصصی برگزار می‌شود باعث شود که باشگاه‌ها به حق واقعی خودشان برسند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا اتفاق خوبی بیفتد.

عضو هیأت رئیسه فدارسیون فوتبال در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی اعلام کرده قرار است دوباره سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشد، عنوان کرد: او درست می‌گوید. برخی قوانین و بخشنامه‌ها قبلا در هیأت رئیسه و سازمان لیگ بوده که تصویب کردند متولی سازمان لیگ باشد. باشگاه‌ها امروز اظهارنظر کردند. برخی گفتند سازمان لیگ باشد و برخی گفتند خودمان باشیم ولی نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ متولی باشد. رئیس فدراسیون و بهاروند قول دادند در هر مسیری که درآمدزایی بیشتری برای فوتبال داشته باشد همراه هستند و همکاری می‌کنند.

رضائیان در مورد اینکه عضو کارگروه تخصصی است و این کارگروه در چه راستایی قدم برمی‌دارد گفت: این کارگروه برای چابک‌سازی است. برای این است که هر کجا بخشنامه‌ها جلوی درآمدزایی و منفعت فوتبال را می‌گیرند آنها را به هیأت رئیسه ببرند و تلطیف کند. برخی از این بخشنامه‌ها به ضرر فوتبال هستند. آنها را ما انسان‌ها نوشته‌ایم. این بخشنامه‌ها را ان‌شاالله در فرایند چندروزه لغو و تعدیل می‌کنیم.

وی افزود: آجورلو  دغدغه تیمش را دارد. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و خیلی از تیم‌های پر هوادار دغدغه دارند. ما پرونده و  بخشنامه داریم. در شان ما نیست که AFC این طور به ما اخطار می‌دهد. به دنبال این هستیم که باشگاه‌ها در اسرع وقت به درآمدزایی برسند. بیشتر فدراسیون فوتبال این شعار را می‌دهد چون دغدغه باشگاه‌ها را ندارد. این درآمد به تیم‌های ملی می‌رسد. ان‌شاءالله تیم ملی در کمترین زمان ممکن به جام‌جهانی صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز