خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر؛ حضور پررنگ بازیکنان فجر، نفت و آلومینیوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۷۵

در تیم منتخب هفته سوم تیم‌های میانه جدول سهم پررنگی دارند.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 7 دیدار در دو روز برگزار شد و به جز دیدار معوقه پیکان - ذوب آهن که به دلیل تعداد بازیکنان حاضر از دو تیم در تیم امید در زمان خودش برگزار نشد، سایر دیدارها انجام شده و مطابق هر هفته با توجه به عملکرد خوب بازیکنان در ترکیب تیم خود، تیمی منتخب از آنها تشکیل داده‌ایم که می‌خوانید:

 

دروازه‌بان:

ایمان صادقی (فجر سپاسی)

در جریان برتری 2 بر صفر فجر سپاسی مقابل صنعت نفت، ایمان صادقی 5 مهار توپ داشت و عملکرد بدون اشتباه وی تاثیر زیادی در این برتری تیم فجر داشت و بهترین گلر هفته لقب گرفت.

 

مدافعین:

میلاد احمدی (نفت مسجد سلیمان)

مدافع چپ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم از بازیکنان خوب تیمش بود که روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت و در حملات هم به تیمش کمک کرد تا در بین برترین‌ها باشد.

 

عرفان معصومی (فجر سپاسی)

مدافع تیم فوتبال فجر علاوه بر عملکرد خوب دفاعی و کمک به تیمش در ثبت کلین شیت در بازی با صنعت نفت یکی از دو گل تیمش را هم به ثمر رساند.

 

سیاوش یزدانی (استقلال)

ستاره این روزهای خط دفاعی استقلال در دیدار با تراکتور روی صحنه گل پاس فوق العاده‌ای برای ارسلان مطهری داد و پایه گذار برتری تیمش بود.

 

دانیال اسماعیلی فر (سپاهان)

علاوه بر بازی خوب در ترکیب سپاهان مقابل هوادار تک گل برتری بخش تیمش را هم روی یک نفوذ به موقع به ثمر رساند تا 2 امتیاز حساس از چنگ سپاهان خارج نشود.

 

مصطفی احمدی (آلومینیوم)

هافبک دفاعی آلومینیوم در دیدار مقابل پرسپولیس و پیروزی ارزشمند این تیم عملکرد خوبی داشت و هم حملات حریف را به خوبی خنثی کرد و هم در امر بازیسازی از عقب زمین به تیمش کمک کرد.

 

محمد قاسمی‌نژاد (فولاد خوزستان)

دو پاس کلیدی و دو دریبل موفق در کنار 4 قطع پاس و 5 قطع توپ از قاسمی نژاد یک ستاره در ترکیب تیم فولاد ساخت و از نفرات کلیدی برتری این تیم مقابل مس بود.

 

علیرضا نقی‌زاده (آلومینیوم)

چهره ویژه هفته با گلزنی به پرسپولیس و ثبت اولین شکست این تیم در فصل جدید بود و مزد بازی خوبش را در این دیدار گرفت تا در جمع برترین های هفته قرار بگیرد.

 

یونس شاکری (گل گهر)

در روزی که گل گهر نتوانست 3 امتیاز بازی با نساجی را کسب کند، یونس شاکری عملکرد خوبی در این تیم داشت و علاوه بر تک گلی که به ثمر رساند چند موقعیت خطرناک دیگر هم روی دروازه ساخت که با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

 

عماد میرجوان (نفت مسجد سلیمان)

ستاره تیمش در دیدار با پدیده بود و به جز اینکه تک گل تیمش در این دیدرا را به ثمر رساند بارها خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم را در طول بازی آزار داد.

 

ارسلان مطهری (استقلال)

تعویض طلایی استقلال در دیدار مقابل تراکتور بود و در شرایطی که بازی گره خورده بود با ورودش به زمین و استفاده از پاس طلایی یزدانی تک گل 3 امتیازی بازی را با جایگیری خوب و ضربه دقیق به ثمر رساند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر؛ حضور پررنگ بازیکنان فجر، نفت و آلومینیوم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز