خبرگزاری کار ایران

وحید رضایی: سازمان لیگ به میزبانی شهربابک کمک کند/ از کیفیت تیمم راضی‌ام اما از نتیجه نه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۳۳

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک از مسئولین سازمان لیگ خواست تا همکاری لازم را برای میزبانی این شهر در لیگ یک با مس داشته باشند.

به گزارش ایلنا، وحید رضایی در مورد بازی هفته گذشته مس شهربابک مقابل مس کرمان گفت: تیم ما بازی با کیفیتی به نمایش گذاشت و موقعیت های زیادی داشتیم که از دست رفت. از بازی بازیکنانم راضی ام اما از نتیجه نه!

وی افزود: در بخش مالکیت توپ خوب عمل کردیم و شانس پیروزی داشتیم. وقتی تیمی در دقایق اولیه بازی گل می‌خورد شیرازه اش از هم می‌پاشد ولی بچه های ما خیلی باتجربه عمل کردند و کاملا سوار بازی بودند و تنها چیزی که ما را اذیت کرد موقعیت هایی بود که از دست دادیم و در ضربات آخر با تمرکز عمل نکردیم و برای تیمی که اولین بازی اش را در لیگ یک تجربه می‌کند شروع خوبی بود.

وحید رضایی در مورد بازی با خوشه طلایی گفت: خوشه طلایی تیم خوبی است و داود مهابادی یکی از مربیان با تجربه لیگ یک است و بازیکنان با تجربه ای دارد و شناخت نسبی از آنها داریم اما مهم خودمان هستیم که در طول هفته تمرینات خوبی کرده ایم و آماده بازی هستیم.

سرمربی مس شهربابک در ادامه گفت: قرعه ما اینگونه بود که دو بازی سخت در بیرون از خانه برابر مس کرمان و خوشه طلایی داشته باشیم و سپس میزبان خیبر خرم آباد باشیم که نمی‌دانیم می‌توانیم در شهربابک میزبانی کنیم یا خیر؟!

به ما قول داده اند مشکل میزبانی را حل کنند.

البته تمرکز ما روی بازی با خوشه طلایی ساوه است و امیدواریم بتوانیم با انگیزه و تمریناتی که داشته ایم دست پر برگردیم.

وحید رضایی تصریح کرد: برای میزبانی هر روز شرایط را برای ما سخت تر می‌کنند و در حالیکه استادیوم شیک و امکانات خوبی در شهربابک داریم هنوز مشکل میزبانی مان حل نشده است.

فاصله شهر سرچشمه که دارای هتل است تا شهربابک ۳۵ دقیقه است در حالیکه فاصله هتل تا استادیوم در خیلی از جاها مثل مسجد سلیمان یا حتی تهران گاهی بیشتر از یک ساعت است.

من فکر می‌کنم سازمان لیگ نباید به تیم هایی مثل شهربابک زیادی سخت گیری کند. تیم هایی که نه مشکل مالی دارند نه مشکل انظباطی و نه بدهی.

تیم هایی مثل مس شهربابک به رشد و توسعه همه جانبه فوتبال در کشور کمک می‌کنند و نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستند.

رضایی اضافه کرد: آقای دکتر سعد محمدی قول داده اند همه مشکلات ما را برطرف کنند تا تیم در سال اول حضور در لیگ یک با معضلی روبرو نباشد و ما هم در درون تیم با بچه ها هم قسم شده ایم که به بالای جدول صعود فکر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز