خبرگزاری کار ایران

محمد جواد رضایی: شرایط اردویی نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است/ هدفم کسب مدال طلا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۹۰

ملی پوش وزن 67 کیلیوگرم کشتی فرنگی گفت: اگر بتوانم بهترین نمایش را در روز مسابقه به اجرا بگذارم حتما به مدال طلا دست پیدا می‌کنم.

محمد جواد رضایی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آمادگی‌اش برای مسابقات جهانی امیدهای صربستان گفت: خداراشکر تمرینات سخت و پر فشار را در اردوهای مکرر و منظم پشت سر گذاشته‌ام و با آمادگی بالا برای رقابت در جهانی امیدها صربستان آماده می‌شوم.

ملی پوش وزن 67 کیلوگرم در خصوص پیش بینی اش از جهانی صربستان گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در 3 اردویی که در خانه کشتی گذراندیم فکر می‌کنم شخصاً به نهایت آمادگی رسیده‌ام. امیدوارم روز مسابقه بتوانم بهترین عملکردم را ارائه بدهم و به هدفم که کسب قهرمانی است دست پیدا کنم. اگر بتوانم بهترین نمایش را  در روز مسابقه به اجرا بگذارم حتماً به مدال طلا دست پیدا می‌کنم.

وی درباره آنالیز و شناخت حریفانش گفت: چند نفر از حریفان اصلی‌ام را به کمک مربیان و کادر فنی آنالیز کرده‌ایم و کشتی هایشان را بررسی کردیم که روز مسابقه از شگردهای آنها ضربه نخوریم.

رضایی در خصوص شرایط اردویی گفت: شرایط اردویی زمین تا آسمان با گذشته فرق کرده است. از لحاظ اسکان، تغذیه، تمرینات و... همه چیز خیلی بهتر شده است. فدراسیون حتی به شرایط تمرینی‌مان هم نظارت دارند و همه چیز عالی است.

ملی پوش فرنگی ایران درباره حضور مداوم نونهالان در اردوهای کشتی آزاد و فرنگی زیر نطر فدراسیون گفت: نونهالان وقتی در این فضا آمدند و قهرمانان‌ را از نزدیک دیده‌اند و با آنها صحبت می‌کنند و از اسطوره‌هایشان نظر می‌خواهند، قطعاً انگیزه‌شان بیشتر می‌شود و برای رسیدن به اهدافشان بیشتر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز