خبرگزاری کار ایران

مهدی محسن نژاد: محکومم به کسب مدال طلا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۶۱

نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: با توجه به تورنمنت‌هایی که حضور داشتم و انتظار مربیان فقط به مدال طلا فکر می‌کنم.

مهدی محسن نژاد ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران درباره آمادگی‌اش برای مسابقات جهانی صربستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: حدود یک‌سال است که در تیم ملی حضور دارم و قبل از آمادگی برای مسابقات جهانی امیدها خودم را برای المپیک توکیو و جهانی نروژ آماده کرده بودم که قسمت نشد و روند تمریناتم یک سال طول کشید و خداراشکر الان با آمادگی خیلی بالایی برای مسابقات جهانی امیدها صربستان  برای کسب مدال طلا  آماده می‌شوم.

ملی پوش فرنگی کشورمان در خصوص آنالیز و شناخت حریفانش بیان کرد: طبق اسامی اعلام شده دو الی 3 تا از حریفان‌ام که در المپیک توکیو هم حضور داشتند، دراین رقابت‌ها هستند و تا حدودی شناخت دارم. فقط برای کسب مدال طلا راهی مسابقات می‌شوم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین نتیجه را بدست آورم.

وی درخصوص حمایت‌ها افزود: فدراسیون بهترین حمایتی که می‌توانست از ما داشته باشد برگزاری اردوها با بهرین شرایط ممکن بوده که باید برای برگزاری اردوها در شرایط سخت و با وجود ویروس کرونا به بهترین شکل ممکن، از دکتر علیرضا دبیرتشکر کنم.

محسن نژاد درباره پیش بینی‌اش از نتایج مسابقات جهانی امیدها گفت: کشتی ورزشی بی رکورد است و قابل پیش بینی نیست، اما با توجه به شرایطی که داشتم در مسابقات آسیایی و هر تورنمنتی که حضور داشتم و کشتی گرفتم توقع‌ام فقط مدال طلا است، باتوجه به اینکه هدف‌ام المپیک و جهانی نروژ بوده و مدعی‌ بودم، محکومم به کسب مدال طلا و هدفی جز این ندارم. باتوجه به صحبتی که با مربیان و کادر فنی داشته‌ام و انتظاری که آنها از من دارند امیدوارم مدال طلا را کسب کنم.

وی در آخر صحبت هایش گفت: تشکر می‌کنم از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند همچنین ازمربی‌ام روح‌الله دهملایی و خانواده و دوستان و همشهریان عزیزم که همیشه به من لطف داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز