خبرگزاری کار ایران

پویا دادمرز: دکتر دبیر برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند/ به مدال طلای جهانی فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۹۵

قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: پیش بینی ام صد در صد مدال طلا است، کادر فنی تمام تلاششان را کرده‌اند و دیگر همه چیز به خودمان بستگی دارد.

پویا دادمرز ملی پوش وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط آمادگی‌اش برای مسابقات جهانی صربستان گفت: پیش از این اردو در اردوی بزرگسالان حضور داشتم. حدود 8 الی 9 ماه و بعد از آن انتخاب شدم برای امیدها و تاکنون شرایط خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

قهرمان کشتی فرنگی کشورمان درباره آمادگی‌اش برای مسابقات جهانی امیدها بیان کرد: خداراشکر شرایط خیلی خوب و آمادگی بسیار بالایی دارم. امیدوارم بتوانم نمایش خیلی خوبی را به اجرا درآورم و قهرمان وزن خودم در این دوره از رقابت‌ها باشم.

وی در خصوص پیش بیینی‌اش برای کسب مدال طلا گفت: نسبت به مسابقاتی که تاکنون رفته‌ام همیشه دست پر بازگشتم از نوجوانان جهان گرفته تا هر مسابقا ت جهانی که حضور داشته‌ام. پیش بینی ام صد در صد مدال طلا است.

پویا دادمرز در خصوص آنالیز حریفان و رقابت با آنها گفت: با اکثر آنها کشتی گرفته‌ام و شناخت کافی دارم، فقط با دو الی سه نفرشان که در مسابقات جوانان جهان حدود دوماه گذشته برگزار شده بود، کشتی نگرفته‌ام و از من کوچک‌ترند.

قهرمان وزن 55کیلوگرم کشورمان درباره شرایط اردو و حمایت‌ها گفت: دکتر دبیر سنگ تمام گذاشته‌اند و اردوها را به بهترین شکل ممکن برای ما برگزار کردند که جا دارد از ایشان تشکر کنم. تا کنون همه چیز خیلی خوب بوده‌است و از حالا به بعد همه چیز به تلاش خودمان بستگی دارد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تشکر می‌کنم از تمام کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند مخصوصا آقای لقمان رضایی و همچنین کادر فنی هم بزرگسالان و هم امیدها آقای فرشاد علیزاده، امیدوارم تمام تیم نتایج درخشانی را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز