خبرگزاری کار ایران

تا دیروز می‌گفتند سلطانی‌فر رنگی است و حالا به سجادی می‌کنند؛

نصرتی: بسته بودن پنجره برای تیمی مثل پرسپولیس مسخره است/ ضعف مدیریت فدراسیون در اختلاف اسکوچیچ و طارمی نشان داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۰۴

پیشکسوت فوتبال به انتقاد از مدیران پرسپولیس و سران فدراسیون فوتبال پرداخت.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و من فکرش را نمی‌کرد پرسپولیس برای بردن در این دیدار تا این اندازه به مشکل بخورد. بازی خیلی پر برخورد و پر موقعیت بود و خدا را شکر سه امتیازش به پرسپولیس رسید.

وی افزود: جا دارد از بازی خوب مهدی عبدی هم تشکر کنم که خصوصاً روی گل دوم کلاس کاری بالای خودش را به نمایش گذاشت. در آن موقعیت سرتوپ زدن واقعاً از هر بازیکن ایرانی بر نمی‌آید و عبدی با این گل به نوعی پرسپولیس را نجات داد و سه امتیاز برای تیم به ارمغان آورد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نگرانی بابت برتری‌های خفیف این تیم از سوی هواداران توضیح داد: شرایط اینطور نمی‌ماند و در شروع لیگ هستیم و همیشه ابتدای فصل تیم‌ها هنوز به شرایط آرمانی خودشان نرسیدند. هرچه جلوتر برویم اختلاف سطح تیم‌ها خودش را نشان می‌دهد و شرایط بدنی و همچنین هماهنگی با بازیکنان جدید بالا می‌رود و به نظرم اوضاع به مرور بهتر خواهد شد.

نصرتی در مورد جذب نفرات جدید و پنجره بسته پرسپولیس گفت: این واقعاً مسخره است و یک اشکال مدیریتی بزرگ است. چرا تیمی مثل پرسپولیس باید پنجره‌اش بسته باشد و نتواند بازیکن جذب کند؟ کجای دنیا می‌بینید تیم‌های بزرگ درگیر چنین مشکلات مسخره‌ای باشند؟ واقعاً این شرایط قابل تحمل نیست و باید فکری برای آن صورت بگیرد. شما ببینید استقلال مهاجم خارجی جذب کرده و چقدر شرایطش بهتر شده است. پرسپولیس هم به چنین بازیکنانی نیاز دارد. 

وی در مورد اینکه تا دوره قبلی وزارت ورزش پرسپولیس به حمایت متهم می‌شد و حالا این احساس عدم اجرای عدالت از سوی هواداران پرسپولیس شکل گرفته، گفت: تا وقتی دو باشگاه را یک نفر اداره می‌کند و دولتی هستند شرایط به همین صورت است. قبلاً می‌گفتند سلطانی‌فر پرسپولیسی است و حالا می‌گویند سجادی استقلالی است ولی اصلاً چنین مسائلی وجود ندارد. با این حال وقتی دو تیم را یک نفر اداره می‌کند طبیعتاً این حرف و حدیث ها شکل می‌گیرد.

وی در مورد اختلافات داخلی تیم ملی میان اسکوچیچ و طارمی هم خاطرنشان کرد: این مسائل به ضرر تیم ملی تمام می‌شود و دودش در چشم تیم ملی می‌رود. هم مصاحبه اسکوچیچ در کرواسی اشتباه بود و هم جواب مهدی طارمی به آن مصاحبه. به نظرم فدراسیون فوتبال در این مورد ضعیف عمل کرد و باید ورود می‌کرد و ماجرا را مدیریت می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد حواشی اخیر پیرامون فدراسیون فوتبال هم گفت: نباید به این مسائل پرداخته شود ‌ از رسانه‌ها هم می‌خواهم به آن ورود نکنند. مطرح شدن مسائل این چنینی به فوتبال و چهره فوتبال ضربه می‌زند و زحمات بچه های تیم ملی هم اینجا زیر سوال رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز