خبرگزاری کار ایران

الهامی: فردا هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۰۸

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا بازی فیزیکی در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: هفته دوم را در پیش داریم و تیم ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیشتر از این بود و می توانست بهتر باشد. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که 5 دوره قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه ها و سختی هایی داریم اما می خواهیم با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی افزود: فردا بازی فیزیکی در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود. ما به دنبال این هستیم که همه تیم ها به ما احترام بگذارند و از بهترین های لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که امسال هم تیم جوانی دارد و هم بازیکنان با تجربه در آن حضور دارند گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و 5-6 بازیکن جوان در اختیار گرفتیم.در کنار اینها نفراتی چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم طوری بازی کنیم که مردم ما را بشنساند و مردم بدانند تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز