خبرگزاری کار ایران

گرایی: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهوری تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۱۴

کشتی‌گیر تیم ملی ایران گفت: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهوری تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند و بعد از المپیک توکیو برای دومین بار بود که با ایشان دیدار می‌کردیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا گرایی فرنگی‌کار کشورمان و قهرمان جهان و المپیک درخصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان که با حضور رییس جمهور برگزار شد اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه دست‌اندرکاران این مراسم باشکوه که با حضور دکتر رییسی برگزار شد و شاهد بودیم که از مدال آوران و قهرمانان المپیک تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهوری تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند و بعد از المپیک توکیو برای دومین بار بود که با ایشان دیدار می‌کردیم.

گرایی در ادامه خاطرنشان کرد: اشراف دکتر سجادی به مسائل ورزش و اینکه شخص وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش هستند باعث شده که دغدغه‌های قهرمانان را به خوبی بدانند و با فاصله کمی بعد از مسابقات المپیک توکیو این مراسم برگزار و جوایز قهرمانان را پرداخت کردند.

قهرمان المپیک و جهان اظهار داشت: برگزاری این مراسم و اهدای پاداش‌ها انگیزه ما را دوچندان کرد و باعث می‌شود که ما محکم‌تر به راهمان ادامه دهیم و هدف خود را دنبال کنیم. هدف ما این است که در مسابقات پیش‌رو و المپیک‌های بعد بتوانیم بازهم برای مردم و کشور افتخارآفرینی کنیم و روی سکو برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز