خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: کمالوند عصبی بود و به نشست نیامد / مشخص نیست کجا با سپاهان بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۹۵

مربی تیم نفت مسجدسلیمان درمورد بازی فردا با سپاهان و مشکلات این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان گفت: آقای کمالوند به دلیل اینکه عصبانی و ناراحت بودند ما از ایشان خواهش کردیم که کنفرانس تشریف نیاورند و به نمایندگی از ایشان اینجا آمدم. در خدمت شما هستم. در مورد مسائل فنی برای اینکه یک تیم به بنای فنی برسد یکسری چیزها باید در آن لحاظ شود.

او ادامه داد: نمی‌دانم اصلا باید درباره مسائل فنی چه بگویم و درباره این لیگ چه بگویم! چرا اصلا این لیگ نامش حرفه‌ای است؟ ما شرایط خوبی نداریم. حدود ۲۰ روز است که کار را شروع کردیم، ۱۰ روز پیش به مسجد سلیمان آمدیم و زمین ورزشگاه را دیدیم که خیلی خوب بود و گفتند بهتر از این هم می‌شود. همه چیز عالی بود، سه روز پیش ورزشگاه را دیدیم که زمین شرایط بازی ندارد. یعنی چهار روز پیش از مسابقه زمین را زیر کشت بردند. نمی‌دانم بر چه اساسی ولی دیدیم که شرایط خوبی ندارد.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: مسجد سلیمان زمین تمرین مناسب هم ندارد. همان یک زمین است. تصمیم گرفتیم که شرایط را عوض کنیم. در اهواز تمرین کنیم ضمن اینکه تیم ما مشکلات دیگری دارد. تیم ما دکتر ندارد. هفته پیش برای بازی با پیکان مربیان بازیکنان را تیپ می‌کردند. ما فیزیوتراپ نداریم. این مسائل در باشگاه‌های فوتبال عادی است. قرار است با این شرایط با تیم‌هایی بازی کنیم که هر دو بازیکن آنها به اندازه بودجه کامل تیم ما ارزش دارند. از لحاظ فنی تلاش می‌کنیم که به بهترین شرایط برسیم ولی مواردی وجود دارد که روتین است ولی اینجا نیست.

عبداللهی اضافه کرد: ما به اهواز آمدیم ولی شرایط محل اسکان بازیکنان خوب نیست و انواع و اقسام موجودات زنده در آن وجود دارد. خوابگاه مناسبی نبود که البته قرار شد تمام این موارد درست شود که امیدواریم درست شود و بچه‌ها یک شب کامل نخوابیدند. این سفر کردن‌ها روی تمرکز بازیکنان اثر می‌گذارد. به اهواز آمدیم که شکر خدا اینجا توانستیم تمرین کنیم و کادرفنی و در راس آن آقای کمالوند هنوز تمرکزی برای کارفنی نداشتند که تلاش کردیم ما این خلا را جبران کنیم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان بیان داشت: تا این لحظه که خدمت شما هستم خبر ندارم که در کدام ورزشگاه بازی می‌کنیم. ورزشگاه حتما اگر مشخص باشد رسانه‌ها اعلام می‌کنند. ما نتوانستیم دور هم درباره مسائل فنی صحبت کنیم. این برای این است که متمرکز نیستیم و متاسفانه این مشکلات وجود دارد و نمی‌دانم که چه بگویم ولی می‌خواهم که همه بدانند این مشکلات هست و حرفی درباره مسائل فنی نیست. اگر فردا بازی برگزار شود با تمام وجود تلاشمان را خواهیم کرد که بازی کنیم و به امید خدا همه چیز مهیا شود که از هفته های بعد برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

مربی نفت مسجد سلیمان درباره آینده این تیم گفت: از نظر فنی ما یک تیم خوبی را مهیا کردیم که به مسابقات بیایند. اگر با کارشناسان اهل فن صحبت کنند به شما می‌گویند که از نظر بازیکن خوب هستند ولی در فوتبال یکسری مسائل جزو جزئیات است که تاثیرگذار است. باشگاه‌های معمولی ایران هم که ببینید مشکلی مثل ورزشگاه، خوابگاه، جابجایی ندارند. شاید باشگاه دیر شروع کرده و کسی را مقصر نمی‌دانم ولی نباید این اتفاق می‌افتاد. تمام تلاشمان این است که از نظر فنی بهترین کارایی را داشته باشیم و سعی کردیم این راه را هموار کنیم که بالاترین سطح فنی را نشان بدهند. روزهای خوبی را برای نفت مسجد سلیمان می‌بینم چون هر چیزی که کادرفنی از آنها می‌خواهند اجرا می‌کنند.

او در خصوص اینکه با این وجود احتمال استعفای کادرفنی وجود دارد یا خیر گفت:   آقای کمالوند گفتند که من ادامه می‌دهم و مشکلات ولی سخت است. اینطور نیست که یک نفر راس کار باشد و تار و پود آن باشگاه باید حمایت کنند تا یک تیم موفق داشته باشیم. همه عوامل باید پشتیبان هم باشند. آقای کمالوند گفتند که با تمام وجود ادامه می‌دهند ولی عصبانیت ایشان از این است که کارها خوب پیش نمی‌رود. امیدواریم که باشگاه شرایط را مهیا کند. شاید مشکل از باشگاه هم نباشد ولی آمدم بگویم که این مسائل وجود دارد و با تمام وجود تلاش می‌کنیم که امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد. دیر شروع کردیم ولی به دنبال این هستیم که تیم را به پیک آمادگی برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز