خبرگزاری کار ایران

ابراهیم زاده: مقابل استقلال فقط به برد فکر می‌کنیم/ بازوبند کاپیتانی امانتی است که از حدادی‌فر به دست من رسیده

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۵۱

مدافع ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود ابراهیم زاده، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در ارتباط با دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: با انگیزه مضاعفی مقابل استقلال خواهیم رفت و ما صد در صد برای برد به میدان می ریم.

مسعود ابراهیم زاده گفت: بازی مقابل استقلال، بازی سختی است. همه تیم ها در کل لیگ فقط ۴ بار آن هم در بازی‌های رفت و برگشت مقابل استقلال و پرسپولیس که پخش مستقیم است دیده می‌شوند و این موضوع انگیزه مضاعفی به بازیکنان می دهد و دوست دارند که روی فرم و برنده باشند. ما صد در صد برای برد می‌رویم و قطعا می‌توانیم این کار را انجام بدهیم، در وهله اول امیدوارم هر دو تیم صحیح و سلامت از زمین بیرون بیایند و آن تیمی که برنده است و از موقعیت هایش استفاده کرده ذوب آهن باشد.

کاپیتان این فصل ذوب‌آهنی‌ها بازوبند کاپیتانی را یک امانت نزدش می داند و امیدوار است از آن به خوبی نگهداری کند. وی گفت: بازوبند کاپیتانی امانتی در دست من است و بر بازوی بزرگان بوده. قاسم حدادی فر به نوعی صاحب ذوب آهن است و از بچگی در این تیم بوده و همه مردم دوستش دارند. بازوبند کاپیتانی دست به دست می شود و امیدوارم امانت دار خوبی باشم و نتایجی که در دو سال اخیر گرفتیم و در شأن ذوب آهن نبود را جبران کنیم.

ابراهیم زاده در خصوص حضور سه بازیکن ذوب آهن در اردوی تیم ملی امید و غیبت آنها در دیدار حساس با استقلال اظهار کرد: قرار بود باشگاه استقلال و ذوب آهن درخواستی برای تعویق بازی بدهند و من نظری در این باره ندارم زیرا اتفاقاتی است که بین دو باشگاه می‌افتد. ما همه جوره آماده بازی هستیم و ۲۵ بازیکن کاملا آماده داریم. اگر بازیکنان ملی‌پوش ما باشند بیشتر کمک مان می کنند، اگر نباشند جایگزین آنها را داریم و هر تصمیمی بگیرند ما قبول می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز