خبرگزاری کار ایران

قاضی زاده هاشمی: فدراسیون فوتبال کار بسیار شایسته و ارزنده ای انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۹۱

معاون رئیس معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه دیدار دوستانه دو تیم «منتخب فدراسیون فوتبال» و «پیشکسوتان شهدای چوار 65 ایلام» به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اهمیت تکریم شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی بیان داشت: تمام عزیزانی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و مدافعین حرم به مقام شهادت رسیدند، نمونه های برجسته ای در تاریخ ورزش ایران از جمله فوتبال هستند. هر اتفاقی که در سال 65 در بخش چوار اتفاق افتاد، فارغ از اینکه نشانه همت والای مردم بوده و علیرغم جنگ بودند و در نزدیک خط مقدم جهبه حضور داشتند، زندگی پرنشاطی را دنبال می کردند. اما از طرفی آن رویداد نشانه خصم دشمنان این ملت است که حتی به مردم غیرنظامی در یک صحنه کاملا مردمی که مشغول ورزش و مسابقه فوتبال بودند، رحم نکردند. آنها را به عنوان دشمن خود فرض کرده و این مردم بی سلاح و غیرمسلح را به خاک و خون کشیدند. این نشان می دهد که دشمنان ملت عزیز ما ذره ای هم به اخلاق و اصول انسانی پایبند نیستند و همچنان در طی این چهل سال شکل آن متفاوت شده و تغییر کرده است.

معاون رئیس جمهور ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد از کار بسیار خوب فدراسیون فوتبال و اینکه پاسداشت شهدای ورزشی را به صورت نمادین برگزار می کنند، تقدیر و تشکر کنم؛ چرا که فدراسیون فوتبال بنظرم کار بسیار شایسته و ارزنده ای در این زمینه انجام داده است. امیدوارم همه دستگاه‌ها نیز به یاد شهدای این مرز و بوم اقدامات این چنینی را انجام دهند و خودشان را مسئول بدانند، چرا که ما مدیون شهدا هستیم و یاد آنها را باید همیشه زنده نگه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز