خبرگزاری کار ایران

برزیل میزبان قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان شد/ فولاد سیرجان راهی بتیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۱۰

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان را به برزیل داد تا تیم فولاد سیرجان قهرمان آسیا اواخر دور رفت لیگ برتر مردان راهی بتیم شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 17 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

این شهر در رقابت‌های امسال، پنجمین میزبانی خود در این مسابقات را تجربه خواهد کرد و تیم سادا کروزیرو برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی در سال‌های 2019 و 2020) یکی از شش تیم شرکت کننده است.

تیم فولاد سیرجان قهرمان سال 2021 آسیا از ایران نیز دیگر تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها خواهد بود.

زاکسا قهرمان اروپا، ایتاس ترنتینو نایب قهرمان اروپا، یوپی‌سی‌ان نایب قهرمان آمریکا جنوبی در 2019 و 2020 و (Taubaté Funvic) قهرمان برزیل چهار تیم دیگر این مسابقات خواهند بود.

دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان ایران جام سردار دل‌ها از دوم آبان تا هفدهم آذرماه پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان جهان سال 2021 نیز از 24 تا 28 آذرماه به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز