خبرگزاری کار ایران

کمالوند: مشکلات مالی من را فراری نمی‌دهد / هدفمان حفظ نفت در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۰۰

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پیش از مصاف با پیکان تهران گفت: اعتقاد دارم که آن منطقه خصوصا هواداران می‌توانند کمک کنند که تیم را در جایگاه خوبی حفظ کنیم ولی آنچه که مسئولان از من خواسته‌اند حفظ تیم در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از مصاف با پیکان تهران اظهار داشت: فصل جدیدی از مسابقات از فردا شروع می شود که آرزوی موفقیت دارم. قبل از هر چیز امیدوارم که بحث ویروس کرونا از کشورمان و تمام جهان رخت بربندد و مردم بتوانند به استادیوم بیایند. فوتبال بدون تماشاگر مانند غذای بدون نمک است. به خصوص یکسری تیم‌ها مانند نفت مسجد سلیمان که پشتوانه مردمی دارد که عدم حضور تماشاگران می‌تواند به تیم لطمه بزند. امیدوارم که هواداران خوب و خونگرم را در استادیوم داشته باشیم.

او ادامه داد: همه شرایط ما را می‌دانند؛ نفت مسجد سلیمان آخرین تیمی بود که تمرینات را شروع کرد. کمتر از 20 روز برای آماده سازی تیم فرصت داشتیم که متاسفانه از تیم سال گذشته تنها 2 بازیکن باقی مانده‌اند. قرارداد 18 بازیکن به پایان رسیده بود و کار خیلی سخت است. خصوصا اینکه وقتی وارد بازار نقل و انتقالات شده بود 15 تیم دیگر لیست را بسته بودند و بازی‌های دوستانه را انجام دادند و کار بدنسازی هم کرده بودند. ما در 20 روز باید همه این کارها را انجام می‌دادیم اما تلاش کردیم که تیمی در حد و اندازه مردم خوب مسجد سلیمان درست کنیم. 

کمالوند درمورد تیم پیکان گفت: رقیب ما یک تیم جوان و خیلی خوبی است و مربی سختکوش و آگاهی دارند. امیدوارم که دو تیم بتوانند نمایشگر یک بازی خوب باشند. این نوید را برای طرفداران دارم که در هفته گذشته همکارانم تستی را از بچه‌های مسجد سلیمان گرفتند. چند بازیکن جوان مورد پسند قرار گرفتند که در این هفته به ما ملحق می‌شوند تا بتوانیم از بچه‌ها بومی هم پشتوانه سازی کنیم. حدود 300 - 200 بازیکن ارزیابی شدند، چند بازیکن خوب پیدا شدند و از این هفته به تمرینات ملحق می‌شوند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره شرایط فعلی تیمش گفت: در حال حاضر شرایط بسیازر سخت است. علتش را هم عرض کردم؛ تیمی از پارسال وجود ندارد و همه بچه‌ها رفتند. زمانی هم که شروع کردیم بازیکن چندانی در نقل و انتقالات باقی نمانده بود. همه تیم‌ها بازیکن گرفتند و ما از باقی مانده‌ها بازیکن جذب کردیم. فصل بدنسازی نداشتیم و تمرینات تاکتیکی نداشتیم و دو بازی هم تدارکاتی با 50 درصد تیم انجام دادیم. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند که مشکل داشته باشیم ولی دو سه بازی اول را پشت سر بگذاریم کم کم تیم‌مان روی غلتک می‌افتد.

کمالوند درباره شایعات درخصوص مالکیت باشگاه نفت گفت: نه، به هر صورت حمایت از تیم مسجد سلیمان می‌شود ولی می‌دانید که وزارت نفت یکسری محدودیت در پرداخت حق و حقوق تیم‌های حرفه‌ای دارد و متاسفانه وزیر گذشته از ورزش متنفر بود و علاقه‌ای به ورزش نداشت. آقای زنگنه نمی‌داند که در آبادان و مسجد سلیمان مردم زندگی‌شان به این تیم‌ها وصل است. چطور می‌شود که پول نفت کشور را شهرهایی مانند مسجد سلیمان تامین می‌کنند ولی در پرداختی برای یک تیم فوتبال با مذیقه مواجه باشند؟ امیدوارم که دیدگاه وزیر نفت جدید آقای اوجی متفاوت باشد. به هر صورت از دولت آقای رئیسی که یک انسان دلسوز و فرهیخته و علاقه مند به مردم محروم است تقاضا دارم به مردم آبادان و مسجد سلیمان یک توجه ویژه‌ای کند. کل بودجه ما به اندازه یکی از بازیکنان تیم‌های صنعتی است؛ این را تاکید می‌کنم. این را هم اگر قرار باشد در اختیار نگذارند، جفاست. اکثر منابع مالی کشورمان را مسجد سلیمان تامین می‌کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه مشکلات مالی روی روند تیمش تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: من بحث فقط مسجد سلیمان را ندارم. به طور کلی باشگاه وسرمربی نسبت به یکدیگر تعهداتی دارند. آن تیم‌هایی که من از آنها استعفا کرده‌ام را باید دلایل را بررسی کنید. حالا من می‌خواهم بدانم چند مربی در فوتبال ایران داریم که در دو تیم 7 سال مربیگری کرده باشند. من در تراکتور و گسترش روی هم رفته 7 سال مربیگری کردم. دوست ندارم زود به زود تیم را عوض کنم اما آیا داشتن یک زمین تمرین سالم و امکانات در حد عرف یک تیم لیگ برتری زیاده‌خواهی است؟ به دلیل این مشکلات جدا شدم. مشکلات مالی من را فراری نمی‌دهد، باعث استعفایم نمی‌شود و من را اذیت نمی‌کند. آنچه که من را اذیت می‌کند بحث مسائل امکاناتی است که باید در حد عرف باشد. انتظار دارم باشگاه یکسری مسائل اولیه برای تمرین، استراحتگاه و تغذیه خوب را تامین کنند که بتوانیم تا پایان فصل کنار هم باشیم چرا که می‌دانیم عاشقان مسجد سلیمان چه اندازه برای موفقیت این تیم چشم انتظار هستند. من در استقلال خوزستان و صنعت نفت حضور داشتم و امیدوارم این سابقه خوب ادامه داشته باشد.

جایگاهی برای نفت در لیگ پیش رو پیش بینی کرده‌اید؟ او در پاسخ به این سوال گفت: ما تلاش داریم که فقط تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. با این وضعیتی که وارد مسابقات شدیم واقعا بحرانی بود. خیلی از دوستانم هدایت مسجد سلیمان را نپذیرفتند اما اعتقاد دارم که آن منطقه خصوصا هواداران می‌توانند کمک کنند که تیم را در جایگاه خوبی حفظ کنیم ولی آنچه که مسئولان از من خواسته‌اند حفظ تیم در لیگ برتر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز