خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ آزادگان

شکست ویستاتوربین و ماشین سازی در گام نخست/ تساوی استقلال ملاثانی برابر رایکا بابل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۹۲

هفته نخست لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برابر تیم تازه صعود کرده شهرداری همدان صف آرایی کرد.
 
ماشین سازان در شرایطی پا به مسابقه نخست خود در رقابت‌های لیگ یک گذاشتند که پنجره این باشگاه تبریزی از سوی فیفا به دلیل بدهی به بازیکن خارجی سابق خود بسته شده است و از این رو سبزقبایان نتوانستند قراردادهای بازیکنان جدید خود را ثبت و کارت بازی آنها را دریافت کنند. تیم فوتبال شهرداری همدان از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برد و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این هفته تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ یک عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید چمران ساوه برابر ویستاتوربین تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها صف آرایی کرد. در پایان این بازی خوشه طلایی موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
استقلال ملاثانی که در این روزها با حواشی زیادی دست پنجه نرم می‌کند از ساعت 17 در حالی در خانه خود برابر رایکا بابل قرار گرفت که تقابل دو تیم در پایان 90 دقیقه بنده نداشت و دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز