خبرگزاری کار ایران

مهدی شیری: به دنبال ثبت بهترین عملکرد هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۲۷۴

مدافع پرسپولیس امیدوار است این تیم بتواند در عربستان الهلال را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، مهدی شیری درباره حریف خودشان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان گفت: بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. ما برنامه‌ریزی و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا به نتیجه خوبی در این بازی برای خوشحالی هواداران برسیم.

مدافع راست پرسپولیس درباره شایعاتی که از اردوی الهلال برای مصدومان این تیم شکل گرفته بود گفت: همیشه تیم های عربی این شکلی بوده است. ما انشاالله با غیرت ایرانی آنجا حاضر خواهیم شد و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا مردم را شاد کنیم. از همه می خواهیم تا دعا کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. 

وی درباره تعطیلی لیگ و نداشتن بازی برای حضور در این جدال برخلاف حریف اینطور واکنش نشان داد: بازی ما در لیگ شروع نشد. بازی تدارکاتی داشتیم و کادرفنی هم برنامه های خود را در این فرصت دنبال کرده و امیدوارم بتوانیم با صد درصد توان در این جدال حاضر شویم. حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم به خواسته و هدفی که در این بازی دنبال می کنیم برسیم. 

شیری درباره انگیزه و آمادگی اش برای این جدال گفت: صد درصد آماده هستم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز