خبرگزاری کار ایران

میثم دلخانی: به مدال طلای المپیک فکر میکنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۸۶

میثم دلخانی گفت: سال‌ها برای کسب این مدال تلاش کرده و تمرینات دشوار و فشرده‌ای را پشت‌سر گذاشته بودم.

به گزارش ایلنا،‌ میثم دلخانی دارنده مدال طلای وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ با بیان این مطلب افزود: در اردوهای تیم‌ملی برای کسب مدال طلا  برنامه‌ریزی کرده بودم و حتی شادی بعد از کسب مدال را هم در ذهنم طراحی کرده بودم. از اینکه به هدفم رسیدم و کشتی‌فرنگی کشورمان را صاحب مدال طلا کردم و سهمی در کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم کشورمان داشتم بسیار خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: اکنون تنها به مدال طلای المپیک می‌اندیشم. باید بلافاصله پس از بازگشت به ایران تمرینات خود را از سر گرفته و خود را برای رقابت‌های مهمی که در پیش داریم آماده کنم. سقف آرزوهای من همین یک مدال نیست و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم مدال‌های بیشتر و مهم‌تری از رقابت‌های جهانی و المپیک به دست بیاورم. برای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ پاریس و اینکه در چه وزنی به میدان خواهم رفت، همه چیز بستگی به تصمیم کادرفنی دارد.


دارنده مدال طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش های بی دریغ کادر فنی، حمایت‌های فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر، همچنین از دکتر موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس که زحمات زیادی کشید تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از مردم کشورمان که با دعای خیر و تشویق‌های خود به ما انرژی دادند تشکر می‌کنم. حضور پرشور مردم در سالن برگزاری مسابقات در نروژ هم بسیار روحیه‌بخش بود و باید از تمام عزیزانی که برای تشویق به سالن آمده بودند، تشکر کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز