خبرگزاری کار ایران

جمشیدیان: فرشید اسماعیلی 5 سال قبل از نوراللهی جلوتر بود؛ او به تغییر تیم نیاز داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۹۱۵

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در اکثر پست ها با چالش روبرو است.

به گزارش ایلنا، احمد جمشیدیان در مورد شرایط استقلال به خبرنگار ما گفت: رفته رفته به شروع لیگ نزدیک می شویم و دغدغه باشگاه ها بزرگ و بزرگ تر می شود. استقلال در فصل نقل و انتقالات هم خرید های موفقی داشت و هم خریدهایی داشت که باید ببینیم چه اتفاقاتی برایشان خواهد افتاد. از طرفی خروجی های استقلال به نظر من نسبت به ورودی ها بزرگ تر بودند خصوصا مهدی قایدی که در لیگ ما یک بازیکن بدون جایگزین است.

او در مورد جدایی فرشید اسماعیلی ادامه داد: فرشید هم جزو بازیکنانی است که نمی توان یک جایگزین کامل برای او آورد‌‌. نفراتی هم که مجیدی جذب کرده شاید در بعضی فاکتورها از فرشید بهتر باشند اما در یکسری فاکتور ها قطعا فاصله دارند و باید زمان بدهیم و ببینیم پست دهی که بیشتر مواقع فرشید بازی می کرد را مجیدی می خواند استفاده کند یا سیستم خود را بر اساس تفکراتی بچیند که پست ۱۰ در زمین نداشته باشد زیرا در نفراتی که اضافه شدند خیلی بازیکنی که جایگزین فرشید باشد را نمی بینیم. من احساس می کنم تغییراتی در تفکرات مجیدی وجود دارد و دوم اینکه هرچقدر تلاش کرد نتوانست جایگزینی پیدا کند. فرشید علی رغم کیفیتی که داشت و فوتبالیستی بود که می توانست بهتر از این هم باشد.

وی اضافه کرد: به نظر من فرشید به دو دلیل یکی جام نگرفتن با استقلال و عدم حضور در تیم ملی برای مثال مسیری که نوراللهی در پرسپولیس رفت را نتوانست برود. اگر به ۵ فصل پیش برگردیم فرشید خیلی جلوتر از نوراللهی بود. احمد نوراللهی با گرفتن جام های متعدد و حضور ثابت در ترکیب تیم ملی به یک پختگی رسیده که دارد فوق العاده کار می کند. علی رغم پختگی که اسماعیلی دارد این تغییر تیم برایش نیاز بود. امیدوارم در هر باشگاهی بازی می کند موفق باشید. 

جمشیدیان در پایان افزود: استقلال نه در پست فرشید بلکه در تمام پستها دچار تغییر شده و فرهاد مجیدی این چالش را دارد و باید منتظر بمانیم، انشاالله که همه چیز به نفع استقلال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز