خبرگزاری کار ایران

کورس جذب هالند دوباره داغ می‌شود: غول‎‌های اروپا به دنبال ستاره دورتموند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۳۱۵

ارلینگ هالند تلاش دارد در هر تیمی که حضور دارد شماره یک و یک رهبر باشد.

به گزارش ایلنا، باشگاه‌‌های بزرگ فوتبال همه مشتاق ارلینگ هالند هستند. همه باشگاه‌های طراز اول به خوبی از وضعیت او آگاه هستند و ستاره نروژی بازیکنی است که اغلب کوتاهی نمی کند.

بروسیا دورتموند مصمم بود تابستان گذشته او را حفظ کند و هرگونه پیشنهادی را که ارائه شد، رد کرد، اما اوضاع در یکم سپتامبر تغییر کرد. از تابستان سال آینده، بند آزادی 75 میلیون یورویی اعلام شده اجرا می شود و هیچ یک از طرفین درگیر آن را هرگز رد نکرده‌اند.

هالند بازیکنی است که هر هفته باعث هیجان و تعجب می‌‌شود. قدرت بدنی و توانایی گلزنی غیرقابل انکار او را تبدیل به هدفی برای هر باشگاهی می‌کند که به دنبال تسلط بر اروپاست. 

تا کنون او ساکت مانده است و به دنبال احترام به باشگاه آلمانی است. اما جوان 21 ساله می‌داند که زمان ترک نزدیک است. مینو رایولا به دنبال یک قرارداد بزرگ است و هالند می‌خواهد هرجا که می‌رود نقطه مرجع باشد.

او می خواهد تیم بعدی خود را به عنوان یک رهبر هدایت کند اما از طرف دیگر بازیکن خوب نیز حمایت شود. هالند با 68 گل در 67 بازی برای دورتموند، جاه طلبی های بالایی دارد و دورتموند در حال حاضر پذیرفته است که رفتن او اجتناب ناپذیر است. یواخیم واتسکه اذعان داشت: "نگه داشتن او سخت خواهد بود. ما هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم." 

جستجوی رایولا

مینو رایولا به دنبال باشگاه جدیدی است اما خواسته‌های این بازیکن کار او را پیچیده‌تر کرده است. بایرن مونیخ به خرید او علاقه مند است، اما این ممکن است فقط یک تاکتیک باشد و مقصد احتمالی نباشد. 

چلسی با رایولا صحبت کرد اما دورتموند از جدایی هالند خودداری کرد و بنابراین روملو لوکاکو را به خدمت گرفت. بارسلونا نمی‌تواند. منچسترسیتی و پاری سن ژرمن از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارند. 

گازتا دلو اسپورت گزارش داده است که پاری سن ژرمن رویکردی ارائه کرده اما هالند مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو در هر فصل درخواست کرده است. رئال مادرید بیشتر روی کیلیان امباپه تمرکز کرده است که او را در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد می‌خواهد.

فلورنتینو پرز آرزو داشت که این دو مهاجم در مادرید با هم حضور داشته باشند. رایولا والدبباس را به خوبی می‌شناسد و موقعیت رئال مادرید در مورد هالند را می‌داند. هر چه بعد اتفاق بیفتد، راه حلی چندان دور از ذهن نیست و انتظار می‌رود که هالند به زودی دوباره در حرکت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز