خبرگزاری کار ایران

بنزما و لواندوفسکی شانس بالای برای کسب توپ طلا دارند

لیونل مسی: بعد از اینکه بارسلونا بیانیه داد با خود گفتم چطور باز گردم/ خوشحال هستم ام‌باپه در پاریس ماند/ خوش شانسم که در پاریس هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۹۶

لیونل مسی فاش کرد که از بودن در پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است و فوق ستاره آرژانتینی اظهار داشت که از انتخاب پشیمان نیست.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در تابستان امسال سرانجام بعد از 21 سال از بارسلونا جدا شد و راهی پاری سن ژرمن فرانسه شداین مهاجم کهنه کار ، یکی از مدعیان کسب توپ طلا 2021 است.

لیونل مسی در مصاحبه ای با فرانس فوتبال گفت:

بارسلونا بیانیه ای صادر کرد و گفت که قصد ندارند با من ادامه ندهد و از آن به بعد من با تعجب به خود گفتم که چگونه می خواهم بازگردم. من برای ادامه کار باید یک باشگاه جدید پیدا می کردم.

وی در مورد حضور در پاریس بیان کرد:

 خوش شانس بودم که چندین باشگاه از جمله PSG با من تماس گرفتند. من از باشگاه تشکر می کنم زیرا از ابتدا آنها با من بسیار خوب رفتار کردند. آنها نشان دادند که واقعاً من را می خواهند و از من مراقبت می کردند. من از آنها تشکر می کنم زیرا امروز بسیار خوشحالم. پیشنهادات دیگری دریافت کردم ، اما ما خیلی زود با PSG به توافق رسیدیم. بدیهی است که پروژه پاریس راضی کننده بود، بازیکنانی که در اختیار دارد ، کیفیت کادرفنی و مدیریت. همه این عوامل باعث شد که راحت تر بتوانیم به توافق برسیم.

مسی در خصوص حضورش در بین بازیکنان پاریس و برخورد آنها با وی بیان کرد:

دانستن این موضوع که در رختکن دوستانی دارم به من اجازه داد تا به خودم بگویم که همه چیز برای من ساده خواهد بود و من اشتباه نکردم ، زیرا به راحتی با آنها ارتباط گرفتم و این موضوع بسیار آسان بود ، به خصوص به این دلیل که بازیکنان زیادی مثل من اسپانیایی صحبت می کنند. 

وی در مورد کیلیان ام‌باپه و قابلیت های او گفت:

کیلیان اسپانیایی را به خوبی صحبت می‌کند. در تابستان خبرهای زیادی در خصوص جدایی او شنیده می‌شد ولی من چیزی از او نپرسیدم چون هنوز شناختی از او نداشتم. اما او حالا در کنار ماست و من از این موضوع خوشحال هستم.

مسی در مورد کسب عنوان توپ طلا در سال جاری بیان کرد: 

دو بازیکن در تیم من حضور داند که انها کسی جز نیمار و ام‌باپه نیستند. بعد از آنها بازیکنان دیگری هستند که از لحاظ فردی سال فوق العاده ای داشته اند مانند لواندوفسکی و بنزما که واقعا عالی هستند. بنزما از لحاظ فردی سال فوق العاده ای داشته اما گفتنش سخت است چون برای بردن توپ طلا عناوین تیمی هم اهمیت بسیاری دارند. عناوین تیمی وزنه سنگینی هستند.

 

مسی در پایان در خصوص مثلث خط حمله پاریس در قیاس با بارسلونا گفت‌‌:

 وقتی برای اولین بار در کنار نیمار بازی کردم همه جوان بودیم اما حالا ام‌باپه از همه ما جوان تر است و شور خاصی دارد. از طرفی لوئیس سوارز و کیلیان بازیکنان کاملاً متفاوتی هستند. سوارز یک مهاجم نوک ذاتی است، که متخصص بازی در محوطه جریمه است و به گلزنی عادت دارد. در حالیکه کیلیان دوست دارد پا به توپ بیشتری داشته باشد. او بازیکنی بسیار قدرتمند و فوق العاده سریع است، که اگر به او فضا بدهید، می تواند کار شما را تمام کند و گل های زیادی هم به ثمر می رساند. آنها دو بازیکن منحصر به فرد هستند، که ویژگی های متفاوتی دارند.

لیونل مسی: بعد از اینکه بارسلونا بیانیه داد با خود گفتم چطور باز گردم/ خوشحال هستم ام‌باپه در پاریس ماند/ خوش شانسم که در پاریس هستم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز