خبرگزاری کار ایران

جهانی: امسال می‌خواهیم از هفته اول کار را با قدرت شروع کنیم/ تارتار می‌داند از تیم‌هایش چه می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۰۵

وینگر تیم ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در فصل جدید صحبت کرد.

میلاد جهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و بازی تدارکاتی خوبی هم روز گذشته با هوادار داشتیم که بازی سنگین و مفیدی بود. در حال حاضر هنوز به آمادگی مطلوب نرسیدیم و بدن‌هایمان 70 درصد آماده است و تا شرایط ایده‌آل فاصله داریم و تا شروع مسابقات به مرور بهتر می‌شویم تا به مرز آمادگی مطلوب برسیم.

وی در مورد تعداد زیاد دیدارهای تدارکاتی ذوب آهن گفت: بازی دوستانه در شرایط تعطیلی مسابقات خیلی خوب است و این موضوع به نفع خودمان است چرا که تیم تغییرات زیادی داشته و این باعث می‌شود به مرور هماهنگ‌تر شویم و شناخت بیشتری روی هم پیدا کنیم. فکر می‌کنم 2-3 بازی دیگر هم در پیش داشته باشیم تا قبل از شروع فصل و بعد فصل را شروع می‌کنیم.

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط فصل جاری این تیم توضیح داد: فصل قبل بدشانسی و یک مقدار اشتباهات داوری باعث شد از لحاظ نتیجه‌گیری نتوانیم به آن چیزی که استحقاقش را داریم برسیم و هرچه جلو رفتیم استرس روی نتایج ما تاثیرگذاشت ولی این فصل شرایط متفاوتی داریم و به امید خدا می‌خواهیم از همان اول گام محکمی برداریم تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

جهانی در ادامه گفت: لیگ امسال خیلی پرفشار و سنگین است و فاصله تیم‌ها با هم کم شده است و همین موضوع کا را سخت می‌کند ولی شرایط ذوب آهن خوب است و همه تلاش ما این است که قدم به قدم جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در مورد کار زیر نظر مهدی تارتار هم توضیح داد: من سابقه شاگردی آقای تارتار را در گسترش فولاد داشتم و ایشان از مربیان خوب فوتبال ما هستند که می‌داند از تیم‌هایش چه می‌خواهد و فکر می‌کنم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز