خبرگزاری کار ایران

واکنش هیات فوتبال سیرجان به سخنان عضو سابق باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۱۵۷

هیات فوتبال سیرجان نسبت به سخنان نادرفریاد شیران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در برنامه هفته جاری فوتبال برتر نادر فریاد شیران عضو سابق باشگاه استقلال سخنانی را مطرح کرد که باعث واکنش هیات فوتبال سیرجان شد.

رسول بلوردی رئیس هیات فوتبال سیرجان در بیانیه ای نوشت:

در برنامه‌ی هفته‌ی گذشته فوتبال برتر و در جریان صحبت های نادر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال از حضور شخصی به نام «فشی!!!» در سیرجان نام برده شد که ادمین کانال های فضای مجازی استقلال و پرسپولیس است. ظاهرا این شخص (که در جامعه‌ی رسانه ای سیرجان اساسا وجود خارجی ندارد) از طرق مختلف تزریق مالی می شود تا برای پیشکسوتان فوتبال حاشیه درست می کنند!

در این شکل اتهامات! جدای از درستی و صحت موضوع - که محل مناقشه ما نیست - نام بردن از «سیرجان» کار شایسته و‌درستی نبود که در رسانه ملی بدین راحتی انگشت اتهام به سمتش نشانه رفت. 

جناب آقای محمدحسین میثاقی

جناب آقای نادر فریاد شیران

در فضای مجازی حضور «ادمین» قائل به مکان نیست.! خیلی واضح و روشن است که «ادمین» از هر نقطه ای، هر خلاف و رفتاری خارج از عرف انجام داد، نفس عمل و «محتوای انتشارش» مهم است نه نقطه جغرافیاییه اتفاق!!

«فوتبال سیرجان» در مسیر و فضایی کاملا با آرامش گام بر می دارد و‌ این «هیئت» به عنوان متولی فوتبال در این نقطه از ایران اسلامی از باب وظیفه لازم دانست در این خصوص یادآوری و تذکری داشته باشد که چه بسا عدم توجه به همین نکات ریز بعضا ممکن است اتفاقی فراتر از این در راستای «قومیت‌ها» و «فرهنگ‌ها» رخ دهد و‌ دلخوری بیش از پیش ایجاد گردد خصوصا اگر در کنارش اتهام «تزریق مالی» هم چاشنی اش باشد!.

مراتب جهت توجه بیشتر به اینگونه موضوعات و انعکاس در برنامه آتی حضورتان ارسال می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز