خبرگزاری کار ایران

ناصری: نیاز به جوان‌گرایی داریم / این تیم در حد تیم ملی فوتسال نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۲۵۲

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید ترکیب فعلی تیم ملی نیاز به جوان‌گرایی دارد.

رضا ناصری در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست تیم ملی فوتسال در مصاف با قرقیزستان گفت: این بازی برای ما مصاف مرگ و زندگی بود. عیارمان اینجا مشخص می‌شد چون گروهی که سه تیم در آن صعود می‌کردند طبیعی بود که به دور بعدی برسیم. از قبل گفته بودم که ساختار دفاعی ما بسیار ایراد دارد و متاسفانه در مسابقه‌ای که باید برنده می‌شدیم و راحت صعود می‌کردیم شکست خوردیم تا شانس ایستادن روی سکو را از دست بدهیم.

او ادامه داد: دیگر قرعه راحتی به این شکل برایمان پیش نمی‌آید و شک نکنید که قرعه خیلی آسانی داشتیم، به راحتی می‌شد که روی سکو برویم ولی متاسفانه ضعف دفاع تیمی موجب حذف ما شد. 

ناصری با اشاره به نیاز جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم جوان‌گرایی خوبی در تیم ملی صورت بگیرد. جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ما ۲۶ ساله بود که این یک ضعف آشکار بود. می‌دانستم که در نیمه دوم بازی با قرقیزستان کم می‌آوریم و بدن‌ها افت می‌کند که متاسفانه اینطور هم شد و ضربه خوردیم. 

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: ما وقتی مقابل آمریکا که از آرژانتین ۱۱ گل خورده بود و آن نمایش را داشتیم، به فکر این روزها بودیم و مقابل ازبکستان هم بازی خوبی نداشتیم. باید بگویم که این تیم در حد تیم ملی فوتسال نبود و ساختار دفاعی اصلا درست شکل نگرفت و در کنار آن عصبانی هم بودند که موجب شد متاسفانه نتیجه خوبی نگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز