خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

شاختار صفر - اینتر صفر؛ افعی‌ها در اروپا قصد پیروزی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۹۵

دو تیم شاختار و اینتر در یک بازی پر موقعیت و جذاب به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش ایلنا، اینتر که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با وجود شایستگی از رئال مادرید شکست خورده بود، امشب در دومین بازی خود مهمان تیم اوکراینی شاختار بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

شاختار شروع بهتری داشت و می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه مانور سولومون با اختلاف کمی از کنار دروازه اینتر عبور کرد.

در دقیقه 15 اینتر تا آستانه باز کردن دروازه شاختار پیش رفت اما ضربه فوق العاده نیکولو بارلا با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 20 باز هم این شاختار بود که می‌توانست دروازه اینتر را باز کند اما ضربه آلان پاتریک با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقیقه 34 اینتر یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد؛ جایی که ستاره بوسنیایی این تیم یعنی ادین ژکو در آستانه دروازه ضربه بسیار بدی به توپ زد و نتوانست دروازه شاختار را باز کند.

نیمه دوم نیز متعادل آغاز شد اما در دقیقه 65 اینتر می‌توانست روی اشتباه بازیکنان شاختار گل برتری را به ثمر رساند ولی ضربه بی دقت لائوتارو مارتینز در مصافی تقریباً تک به تک به بیرون رفت.

در دقیقه 86 اینتر دو فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد. ابتدا ضربه فوق العاده فنی خواکین کوریا توسط دروازه‌بان شاختار یعنی پیاتوف به کرنر  فرستاده شد. بلافاصله روی کرنر اینتر باز هم این شانس را داشت که گلزنی کند اما این بار ضربه سر استفان دی فرای با واکنش استثنایی گلر شاختار همراه شد.

در ادامه نیز حملات دو تیم نتیجه ای نداد تا بازی با همان تساوی بدون گل تمام شود و هر دو تیم اولین امتیاز خود را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز