خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: با آمادگی کامل به مصاف الهلال می‌رویم/ از سپاهان و نویدکیا بابت بازی دوستانه ممنونم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۲۷

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌حمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: وضعیت تمرینی بازیکنان در شرایط خوبی است و خدا را شکر با انگیزه بالا روز به روز پیشرفت می‌کنند و از لحاظ تمرینی شرایطشان خوب است و از لحاظ بدنی هم خوب هستند و فقط احتیاج به بازی تدارکاتی بیشتر داریم و با توجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده، مشکل ما نبودن در شرایط مسابقه است. هم استقلال تاجیکستان و هم الهلال عربستان از دل مسابقات می‌آیند و ما باید با دیدارهای دوستانه و تدارکاتی باید به مصاف الهلال برویم. ما یک دیدار دوستانه با پیکان داشتیم و روز جمعه نهم هم با شهرداری آستارا بازی داریم و ۱۶ مهر نیز با سپاهان بازی داریم و فکر می‌کنم برنامه‌ریزی ما به‌گونه‌ای بود که بازی‌های تدارکاتی و هم استراحت و تمرینمان به گونه‌ای باشد که با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم.

وی در مورد برنامه‌ریزی فدراسیون و کار سخت پرسپولیس در عربستان ادامه داد: بله متاسفانه مشکلاتی در این زمینه داریم و کارمان سخت می‌شود چرا که بعد از بازی با کره به فاصله 4 روز باید بازی کنیم و بازیکن نیاز به ریکاوری دارد و خودمان نیاز به جلسات تمرینی داریم تا هماهنگی بیشتری به وجود بیاید و این مشکلات هست و باید سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل به مسابقات برویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: یکی از مصدوم‌های ما علی شجاعی است که به طور قطع به بازی الهلال نمی‌رسد و کامیابی‌نیا و مهدی مهدی‌خانی هم که دچار شکستگی دست شده است را بعید می‌دانم به دیدار با الهلال برسند.

گل‌محمدی درباره بازی تدارکاتی با سپاهان و غیبت ملی پوشان در این بازی گفت: جور کردن بازی دوستانه کار راحتی نیست و اینطور نیست که با هر تیمی بخواهیم، بازی کنیم. باید شرایط تیم‌های دیگر را بسنجیم و در نهایت بتوانیم با یک تیم بازی برگزار کنیم. شرایط این بازی به گونه‌ای بود که می‌توانستند در آن زمان با ما بازی کنند و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد و با وجود اینکه ملی‌پوشان ما نیستند اما فکر می‌کنم هم برای ما و هم برای سپاهان مفید باشد. جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم که با ما همکاری کردند تا این بازی را انجام دهند و از سپاهان و نویدکیا ممنونم که قبول کردند این دیدار برگزار شود و بازی مهمی است زیرا محک خوبی برای ما می‌شود و بازیکنان به هماهنگی بیشتری می‌رسند.

سرمربی پرسولیس درباره حمایت‌های صورت گرفته از این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات مدیریتی گفت: متاسفانه این مشکلات وجود دارد و خیلی وقت است که وجود دارد ولی ما سعی می‌کنیم کار خود را کنیم و تمرکز و اولویت ما تیم پرسپولیس، تمرینات و مسائل تیم باشد. ما کار کردیم و سعی کردیم تمرکزمان روی کارمان باشد اما مشکلات مالی و مدیریتی، نبودن کارگزار، بسته بودن پنجره و مشکلات دیگر وجود دارد و منابعی هم نداریم که پنجره را باز کنیم و بادی داخل تیم بیاید و این مشکلات را داریم و صدری هم تنها است و باید سعی کنیم و به ایشان کمک کنیم. او قول داده تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا بازیکنان با انگیزه کافی وارد مسابقات شود. امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای باشگاه گرفته می‌شود، بتواند به پرسپولیس کمک کند و مشکلات را حل کند تا بچه ها با روحیه مضاعف به مصاف الهلال بروند.

وی در مورد اینکه با اشاره به تنها بودن صدری، نقش اعضای هیات مدیره چیست، گفت: در هر صورت این افراد در اندازه توان خودشان در حال کمک هستند و امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود در آینده تصمیماتی باشد که به تیم کمک کند و شخصی روی کار بایید که به تیم کمک کند چرا که مشکلات ما قابل حل شدن است و امیدوارم در آینده با برنامه ریزی خوب و انتخاب افراد اصلح مشکلات را برطرف کنیم و امیدواریم مشکلات برطرف شود. در حیطه من نیست که بخواهم درباره هیات مدیره و این که چه کسانی می‌خواهند انتخاب شوند صحبت کنم. اجازه دهید تمرکز من روی تیم و بازیکنان باشد. متولیان باشگاه و مسئولین امر از شرایط باشگاه خبر دارند و با انتخاب خوب خود می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. ما سرمان به کار خودمان است و اگر بخواهیم در مسائل دیگر خدمت کنیم، از هدف اصلی خود دور می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو دیدار سوپرجام نیز گفت: این بازی اگر برگزار می‌شد می‌توانست به ما کمک کند اما به هر حال زمان برگزاری‌اش خوب نبود و برای تیم ملی و ما مناسب نبود. اگر هم برگزار می‌شد، بازیکنان را برای این بازی آماده می‌کردیم. زیاد درست نیست راجع به آن حرف بزنیم و باید برای آمادگی بیش‌تر کار کنیم.

او درباره حضور دستیارانش در تیم ملی بیان کرد: همیشه اولویت همه باشگاه‌ها بحث تیم ملی بوده و در بدترین شرایط هم به تیم‌های پایه و تیم ملی کمک کردیم و این وظیفه ماست. باعث افتخار ماست که هم مربی و هم بازیکنان ما در تیم ملی حضور دارند اما تعامل فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند و ما دنبال این تعامل هستیم. امیدوارم همان‌طور که ما برای تیم ملی زحمت کشیدیم و می‌کشیم، تعامل وجود داشته باشد و بیش‌تر به‌هم کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز