خبرگزاری کار ایران

میراث کومان: آینده درخشان بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۶۰۰

شرایط بارسلونا در فصل جدید موجب شده که بازیکنان جوان این تیم بیشتر در ترکیب ثابت دیده شوند.

به گزارش ایلنا، زندگی در حال حاضر برای بارسلونا مانند یک رول است و چیزی که چند روز پیش شبیه یک وضعیت تلخ به نظر می‌رسید اکنون بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

پیروزی 3 بر صفر در مصاف خانگی مقابل لوانته با نکات مثبت زیادی همراه بود. این تنها مربوط به نحوه پیروزی آن‌ها در مسابقه نبود، این واقعیت بود که بازیکنان جوان زیادی درگیر بودند و آن‌ها همچنین خیلی خوب بازی کردند.

این نشان می دهد که آینده برای بارسلونا درخشان است و اعتماد بی دریغ رونالد کومان به بازیکنان جوان به نظر می‌رسد که در حال پرداخت سود و بازدهی است. سرمربی هلندی با چند بازیکن کلیدی در این مسابقه شرکت کرد و وقتی به جوانان باشگاه اعتماد کرد، نتیجه هم داد.

به استثنای جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس، این تیم فوق العاده جوان بارسلونا شامل این بازیکنان بود: اسکار مینگوئزا (22)، رونالد آراخو (22)، اریک گارسیا (20)، نیکو گونزالز (19)، گاوی (17)، یوسف دمیر (18)، ریکی پویگ (22) و آنسو فاتی (18).

گاوی و آنسو فاتی برجسته ترین بازیکنان هستند

همه بازیکنانی که در روز یکشنبه شرکت کردند، عملکرد خوبی داشتند اما دو نفر قابل توجه بازی مقابل لوانته، گاوی و آنسو فاتی بودند.

اگر اقدامات گذشته او مورد توجه قرار بگیرد، می‌توان انتظار داشت که کومان در صورت ادامه تاثیرگذاری به بازیکنان جوان فرصت‌های بیشتری بدهد.

آینده در بارسلونا با تعداد زیادی از استعدادهای جوان در ترکیب آن‌ها امیدوار کننده به نظر می‌رسد. با این حال، تنها تردید این است که چگونه باشگاه وضعیت‌شان در تعادل قرار می‌دهد در حالی که این بازیکنان رشد می‌کنند و به دنبال رسیدن به پتانسیل کامل خود هستند.

انتقال از نسل به نسل دیگری از بازیکنان در بارسلونا به سادگی نمی‌تواند سال‌ها ادامه یابد و اگر نتایج به سرعت به دست نیاید، ادامه این استراتژی پرخطر دشوار خواهد بود.

اگر کسانی که در بارسلونا قدرت دارند مایل به صبوری باشند، این روند می‌تواند به طور گسترده‌ای نتیجه دهد، اما هر اتفاقی بیفتد، اعتماد به جوانان همیشه بخشی از میراث کومان در کاتالونیا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز