خبرگزاری کار ایران

قریشی: می‌خواهیم نتایج فصل قبل را جبران کنیم/ باید با تفکرات کادرفنی جدید همگام شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۶۶

مدافع ذوب آهن امیدوار است اشتباه داوری در طول فصل برایشان رخ ندهد چون سرنوشت تیمشان عوض می شود.

محمد قریشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی‌های دوستانه ذوب آهن گفت: ما فعلا در اردوی کردان کرج هستیم و چند بازی خوب با تیم‌های با کیفیت انجام دادیم. خدا را شکر بازی به بازی شرایط تیم بهتر شده و از لحاظ هماهنگی و شرایط بدنی تیم در سطح خوبی قرار دارد  و چند بازی هم در آینده انجام خواهیم داد که با آمادگی هر چه بیشتر وارد مسابقات لیگ شویم.

وی در مورد ضربه پنالتی که داور در بازی دوستانه با آلومینیوم اراک گرفت ادامه داد: مهاجم حریف  چند متری را به اشتباه در آفساید  ایستاده بود ولی کمک داور به اشتباه پرچم نزد و مدافع ما در ۱۸ قدم بدون خطا توپ را دفع کرد که آن جا هم داور وسط به اشتباه پنالتی را نشان داد ولی این جور چیز ها در فوتبال پیش می آید و ما هیچ گونه بی احترامی به داور انجام ندادیم و هیچ قصدی هم نبوده ولی امیدواریم که این اتفاقات در بازی‌های رسمی نیفتد چون می دانیم یک پنالتی می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند.

بازیکن ذوب آهن در پاسخ به این سوال که با تفکرات مهدی تارتار آشنا شدند یا خیر گفت: ایشان سعی کرد برای امسال بازیکنانی که می‌شناسد و با تفکراتش آشنا هستند را به به تیم اضافه کند و در خصوص مابقی بازیکنان هم باید بگویم که فوتبال حرفه‌ای است و باید هرچه زودتر خودمان را با شرایط تیم و تفکرات کادرفنی وفق بدهیم تا یک تیم منسجم تشکیل بدهیم و با توان هر چه بیشتر وارد مسابقات شویم.

وی در خصوص وضعیت مالی تیم عنوان کرد: یکسری تغییرات در هیئت مدیره باشگاه اتفاق افتاده و جا دارد یک خسته نباشید به عواملی بگویم که در فصل قبل در این تیم بودند و کارشان را به نحو احسن انجام دادند امیدوارم در این فصل هم هرکس در حیطه کاری خودش به بهترین شکل وظایفش را انجام دهد تا بتوانیم یک تیم منظم و بدون حاشیه را وارد مسابقات و بهترین نتایج را کسب کنیم.

قریشی در پایان در مورد پیش بینی اش از رتبه ذوب آهن برای فصل جدید افزود: پیش بینی معمولا برای هواداران است و ما به عنوان بازیکن فقط می‌توانیم تلاشمان را بکنیم و در خدمت تیم باشیم و تا جایی که می‌توانیم کمک کنیم. امیدوارم که با توجه به کادر فنی که امسال داریم و بازیکنانی که جذب شدند و تیم خوبی که شکل گرفته بتوانیم نتایج فصل قبل را جبران کنیم و ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز