خبرگزاری کار ایران

زارعی: ماشین سازی مدعی اول صعود به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۴۵

کاپیتان تیم ماشین سازی تبریز این تیم را مدعی اول صعود به لیگ برتر می‌می‌داند.

اتابک زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص تمدید قرارداد خود با تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: خوشحالم که امسال هم در خدمت قدیمی ترین تیم آذربایجان خواهم بود. من خاطرات خوبی در چند سال گذشته از حضور در ماشین‌سازی داشتم که امسال هم به خاطر شهرم و هواداران خوب ماشین‌سازی قراردادم را تمدید کردم.

وی درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم اردوی بسیار خوبی در تهران برگزار کرد و سه بازی دوستانه هم انجام دادیم که تعدادی از بازیکنان مستعد با نظر اقای آکبرپور انتخاب شوند که به امید خدا هفته آینده یک اردو در سرعین خواهیم داشت تا کارهای بدنی و تاکتیکی را انجام دهیم و آماده مسابقات شویم.

کاپیتان ماشین‌سازی تصریح کرد: از مالک و محترم حقوقی باشگاه  تشکر می‌کنم که تلاش کردند هر چه سریعتر  بازیکنان با کیفتی را جذب و روانه مسابقات کنند که با همین روند مطمئنم مدعی اول صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

زارعی در پاسخ به اینکه وفاداری خود را از سیدمحمدعلوی اسطوره باشگاه ماشین‌سازی الگو گرفته یا خیر، پاسخ داد: بنده هیچ موقع خودم را نمی‌توانم با آقای علوی مقایسه کنم چرا که ایشان از بزرگان مکتب ماشین‌سازی و فوتبال آذربایجان هستند اما تا موقعی این باشگاه مرا بخواهد با جان و دل در خدمت خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز