خبرگزاری کار ایران

عباسیان: علیه هوادار و هزینه‌هایش جوسازی کردند/ می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۵۰

هافبک تیم هوادار از دلایل پیوستنش به این تیم صحبت کرد.

معین عباسیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به هوادار اظهار داشت: فصل گذشته عضو تیم خوب آلومینیوم بودم و قراردادم که تمام شد چند پیشنهاد داشتم و با بررسی جوانب به این نتیجه رسیدم که هوادار بهترین گزینه است. با توجه به شرایط ترجیحم این بود که در تهران بازی کنم و هوادار هم یک مجموعه حرفه‌ای است که از حضور در این تیم خوشحالم. ضمن اینکه رضا عنایتی همبازی خودم بوده و به او علاقه و ارادت ویژه‌ای دارم.

وی افزود: هوادار یک تیم نوپا است که تازه به لیگ برتر آمده است و رضا عنایتی با همه سختی‌ها و مشکلات آن را حفظ کرد و به سطح اول فوتبال ایران رساند و حالا هم تلاش همه ما این است که بهترین عملکرد را برای این مجموعه داشته باشیم. فکر می‌کنم با یک برنامه ریزی خوب و اصولی هوادار طی 2-3 سال آینده یکی تیم‌های مدعی فوتبال ایران باشد و آن را در رتبه‌های بالای جدول ببینیم.

هافبک تیم هوادار در ادامه گفت: برای فصل جاری هدف ما این است که تیم را به یک ثبات برسانیم و فکر می‌کنم پتانسیل این را داشته باشیم که رتبه تک رقمی بیاوریم و حرف‌هایی برای گفتن داریم. رضا عنایتی یک مربی جوان و با دانش و با انگیزه است و کار کردن با او لذت بخش است و ایده‌ها و تفکراتش را دوست دارم و فکر می‌کنم تبدیل به یکی از مربیان مطرح و موفق فوتبال ایران خواهد شد.

عباسیان در مورد شایعاتی مبنی بر هزینه‌های تیم هوادار و مطرح شدن نام‌هایی مثل دیاباته برای این تیم در هفته‌های گذشته توضیح داد: این مسائل شایعاتی بیش نبود و از همان اول قصد داشتند علیه ما جو رسانه‌ای راه بیاندازند و دیدید که هیچکدام واقعیت نداشت. تیم خصوصی در ایران نمی‌تواند به اندازه تیم‌های صنعتی هزینه کند و هوادار هم بعید می‌دانم هزینه غیر معقولی در نقل و انتقالات انجام داده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز