خبرگزاری کار ایران

وعده سیامک نعمتی به هواداران؛ امسال نوبت قهرمانی پرسپولیس در آسیا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۵۹

هافبک پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد که این تیم امسال قهرمان خواهد شد.

به گزارش  ایلنا، سیامک نعمتی پس از جلسه با مجید صدری مقابل باشگاه پرسپولیس و در گفتگو با خبرنگاران در ابتدای صحبت هایش با اشاره به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گفت: همه دیدیم بازی خیلی سختی بود، مخصوصا با حضور هوادارانشان. بعد از دو سال مقابل هواداران بازی کردیم، آن هم در چمن مصنوعی. بچه‌ها همت کردند و پیروز شدیم، خیلی به این برد نیاز داشتیم. فاصله‌ای بین بازیها افتاد و به سطح ایده آل هماهنگی نرسیدیم. انشاالله امسال کاری که سالهاست منتظرش هستیم را به سرانجام برسانیم و قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. امسال نوبت قهرمانی در آسیا است.

نعمتی در پاسخ به این سوال که اگر لیگ زودتر شروع می‌شد، به نفع پرسپولیس بود یا نه توضیح داد: اگر این اتفاق می‌افتاد صددرصد به نفع ما بود اما متاسفانه نیفتاد. الان شرایط ما سخت است اما کادرفنی بازیهای دوستانه زیادی را در نظر گرفته و انشاالله با بازی دوستانه کاری کنیم انگار در شرایط بازی رسمی هستیم و در بازی الهلال حضور پیدا کنیم و دو بازی را پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.

مدافع راست پرسپولیس در مورد تقابل با الهلال عنوان کرد: الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و ستاره‌های زیادی دارد. فکر کنم قرارداد یک بازیکنش اندازه کل بودجه ماست. نمی‌شود شرایط را مقایسه کرد و فکر کنم آنها بیشتر می‌ترسند و مطمئن باشید ما می‌رویم امسال قهرمان شویم و جام را به هواداران تقدیم کنیم. مطمئن باشید قهرمان می شویم.

وی در خصوص احتمال دعوت شدن به تیم ملی گفت: این نظر کادرفنی است. بازیهای خیلی مهمی در پیش داریم و انشاالله اگر قسمت بود دوباره در اردوی تیم ملی حاضر می شویم.

او درباره علاقه اش به شماره 88 اظهار داشت: من با شماره 88 در پرسپولیس دیده شدم و خیلی دوست داشتم این شماره را داشته باشم. قبلا شماره 8 را دوست داشتم ولی خب اینجا 88 پوشیدم و خیلی دوست دارم اگر در خدمت پرسپولیس باشم همین شماره را بپوشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز